Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Desigual

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-12, 14:39   #1
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Desigual

Hvordan er størrelsen på kjolene?

Kan man ha store pupper i Desigualkjoler?

Har så lyst på denne:

Gammel 05-10-12, 14:40   #2
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Desigual

Oi, det ble stort.

Gammel 05-10-12, 14:44   #3
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Evt denne:

Gammel 05-10-12, 14:46   #4
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns de er litt små i størrelsen.
Du kan klart ha mye pupper i kjolene, men om du ikke vil ha for mye utrigning, kan jeg anbefale en singlet under.

Gammel 05-10-12, 14:50   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Flere som syns det er mange tøffe Desigual kjoler ja.
Jeg har nettopp bestilt to.. så da finner jeg det vel ut i løpet av neste uke hvordan de er.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 14:51   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Singlet er et godt tips. Jeg synes de er normale i størrelsen, og bruker det samme her som ellers (men da skal det sies at jeg ikke har pupper, så det er nok en medvirkende årsak).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 14:55   #7
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Jeg tror jeg må snu litt på noe penger. Jeg ønsker meg begge, faktisk.

Gammel 05-10-12, 15:19   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får sømmene ved brystet midt på puppen, så vil ikke si de er veldig egnet for veldig store pupper. Jeg er 75DD. Jeg mener man burde gå minst en størrelse opp i de som er elastiske, med mindre man liker kjoler som er pølseskinn da. De som ikke er det (elastiske), er litt rausere i størrelsen.. er min erfaring.

Sist redigert av Joika : 05-10-12 kl 15:42.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 15:23   #9
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er et godt poeng, Joika. Jeg er kort fra skulderen til under puppen (), derfor funker det.

Gammel 05-10-12, 15:27   #10
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Noe særlig større enn D-cup tror jeg ikke man får inni de kjolene med det snittet. Jeg måtte gå for en modell uten den der utringningen for den kom rett over puppene selv om kjolen ellers passet.

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 16:24   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, sømmen kommer midt på puppen, og man får megakløft... (75G).

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 16:27   #12
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Da spørs det for meg som har 85E, da.

Jeg har virkelig lyst på de kjolene.

Gammel 05-10-12, 16:29   #13
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Jeg er 65GG og har to. Jeg syns de passer.

Gammel 05-10-12, 17:04   #14
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt meg den øverste. Den er lekker. Må ha en singlett under pga mini-pupper. De er kanskje litt små i str? Elsker at den er så lang at den rekker meg til knærne. (liker ikke korte kjoler)

Gammel 05-10-12, 17:06   #15
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjolene er små i størrelsen (det varierer endel, men på de fleste av mine må jeg opp en størrelse), og designet på de to du har valgt vil antakeligvis ikke sitte veldig pent på en stor byste. Men det finnes mange andre med litt annet snitt over bysten som er nydelig dersom man har en stor byste.

Gammel 05-10-12, 19:07   #16
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Jeg likte snittet på disse bedre enn mange av de andre kjolene jeg fant.

Gammel 05-10-12, 19:52   #17
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ingen mulighet til å prøve kjolen? Skal du handle på nett?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 19:54   #18
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Det er vel bare butikker i storbyene, og jeg bor i bygda i Nord-Trøndelag.

Gammel 05-10-12, 20:06   #19
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en kjole med litt annet snitt enn den de du viser frem. Jeg er ca strl 42 og har 75F. Jeg måtte bruke en sort singlet under min kjole i Large for å ikke vis for mye kløft.

Slik ble det seendes ut med singlet under. Fungerte fint.

Sist redigert av Skytte : 07-10-12 kl 21:18.
Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 20:46   #20
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

De er normale i str. Jeg har flere plagg derfra og alle er i samme str som jeg bruker i andre klær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.