|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Anbefal meg en bok barnehagen kan fåVi vil gi en bok i avslutningsgave fra vesla til barnehageavdelingen. De som går der er ett og to år gamle. Noen anbefalinger til noe som kan passe?
![]() |
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåLille larven Aldrimett?
![]() |
#3 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåApestreker er veldig søt. Selv om det er litt tekst har barna veldig forståelse for den lille apen som ikke finner mamman sin.
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåDenne er fin til alle mellom 0 og 80: http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8282380156
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåÅ jeg må få anbefale noen bøker. Susanne Rotraut Berner: Vårvrimlebok, Sommervrimlebok, Høstvrimlebok og Vintervrimlebok. Utgitt på Samlaget forlag. Pappbøker som tåler masse herjing. Samme lille by og samme personer og man kan følge personer fra bilde til bilde og fra årstid til årstid. De absolutt beste vrimlebøkene vi har hatt og lillsøster har elsket dem hele livet og tar dem fremdeles frem av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåJeg ville gitt en bok med masse rim og regler som kan brukes i samlingsstund, under måltider, og av personalet til å lære utenat for å bruke i det daglige.
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan få
Veldig poppis her også!
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåHallo bøkene til Anna Fiske er strålende. Men jeg tror at for en småbarnsgruppe er Susanne Berner bedre. For barn i femårsalderen og oppover er Anna Fiske helt genial. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåTakk for gode tips! Da fyker jeg avgårde til bokhandelen med tråden fint tilgjengelig på mobilen og sjekker ut litt.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Dragedytteren
|
De er populære her også, har kjøpt tre av dem over de siste to årene og kommer nok til å kjøpe den siste også.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan få1000 ting å gjøre med barn fikk vår barnehage da lillebror sluttet. |
![]() |
![]() |
#16 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåDenne boken er favoritt hos meg. Favoritt hjemme og på jobb: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...d=68296&rom=MP |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåJeg tror nok vi må ha den sjøl også, gitt. Og så gjorde det ikke noe at den var på nynorsk, kjenner jeg!
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok barnehagen kan fåTakk, det skal jeg sjekke! Jeg er veldig glad i Jakob og Neikob-boken, den skal vi ha etterhvert. Jeg er jo egentlig gammel nynorskelev, om enn frafallen, så jeg vil gjerne gi dem litt nynorsk litteratur også fra de er små.
![]() |
|
|