Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Navnefest

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-12, 19:35   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Navnefest

Det gikk brått opp for meg at vi skal ha navnefest for lillebror neste helg. Har hele tiden tenkt at det er så lenge til, men nå er det 7 dager igjen...

Vi blir i overkant av 20 stykker, familie og "faddere". Siden seremonien er kl 15, tenker jeg at vi må servere litt middagsmat i tillegg til kaker? Noen forslag?

Gryterett? Tapas? Koldtbord?

Og hvor mye kaker må vi ha? Det er hovedsakelig voksne, kun 4 barn.

Gammel 05-10-12, 19:36   #2
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navnefest

Forslag til blomster? Det er seremoni i rådhuset først, og her hjemme skal faren min synge.

Gammel 05-10-12, 20:49   #3
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde kjøttsuppe til middag.

Hva med noen små borddekorasjoner med blomster?

Gammel 05-10-12, 20:50   #4
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Disse var søte.

Gammel 05-10-12, 22:52   #5
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

De var søte! Takk for tips.

Gammel 05-10-12, 23:02   #6
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Vi hadde tre gjennomsiktige kvadratiske glassvaser med små oppsatser i. Du kan jo forhøre deg på blomsterhandlere og høre hva mulighetene er.

Gammel 05-10-12, 23:03   #7
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Skal dere lage mat selv, vil jeg si at gryterett i en eller annen form er enklest. Jeg har lagd tapas til flere enn det der, men ikke med baby og større barn i hus.

Jeg ville nok pyntet med noe høstaktig, tror jeg, men kommer ikke på noe spenstig akkurat nå.

Gammel 08-10-12, 18:54   #8
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde også definitivt gått for gryterett. Enkelt og godt (synes jeg da). Jeg bruker som regel å lage stroganoff, for det liker jeg litt da (selv om jeg har skjønt at det er litt sånn avlegs... ).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.