|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp! Seng bygd på skap??...Eller var det skuffer? Noen la ut et bilde her inne av en seng som var bygd på kjøkkenmoduler eller noe sånt. Nå trenger jeg ideer til innebygd seng, og jeg finner ikke tråden
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Jeg har ikke sett noen bild på det, men Herremannen har en slik seng på hytten. Han har skuffer ubder som er Ikeas skap i den høyden som var standard for skap som man hadde over kjøleskap, men jeg tror at det er dypere. Den begynner litt lenger inn enn madrassen. Over der en gulvsponplate som er like bred som madrassen. Fungerer som bare det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Vet ikke om jeg har lagt ut bilder tidligere, men vi kjøpte nylig en leilighet med innebygde senger på det ene rommet. De hadde da litt over 3,5 meter, som ble brukt som 2 senger.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Vi har bygd seng til Rufsetufsa av 3 malm-kommoder fra IKEA. Rommer både klær og leker, og fungerer fin-fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Her røyser det jo inn med supertips!! Malmkommoder har vi ikke tenkt på!
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Er det denne tråden du tenkte på?
![]() |
#7 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Malm kommoder fungerer bra. Har et vennepar som har laget tre slike senger nylig.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Vi har to av de brede, tre skuffer høye kommodene, og en smal med to skuffer i midten. På den måten får man et trinn til å komme seg opp. Oppå der har vi bygd en ramme, som holder rammemadrassen oppe. I bakkant har vi en list. Under er det oppbevaring av ting man ikke trenger daglig, men er kjekt å ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??http://www.viivilla.no/Gjor-det-selv...msmobler-65561
![]() |
#10 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Seng bygd på skap??Det er mange fiffige idéer på www.ikeahackers.net! Noen ting er ganske enkle, andre ting blir jeg helt himmelfallen av at noen har kommet på å gjøre.
![]() |
|
|