|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sånn stor, buet stålampe med tung fotMed sånn stor kuppel. Sånn som kan has over et salongbord eller noe.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sånn stor, buet stålampe med tung fotTakk akkurat sånn var det jeg mente. Jeg slet litt med forklaringen, så det var godt gjort å "ta" den.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sånn stor, buet stålampe med tung fotDet hadde sikkert vært kjempefint, Polyanna. Vær bare oppmerksom på takhøyden. Det er ikke veldig høyt unde taket i stuen din, er det vel? Jeg mener å huske at den lampen er ganske høy (men det er også mulig jeg bare har latt meg lure av romforholdene de stedene jeg har sett den.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sånn stor, buet stålampe med tung fotJeg ser at Flos-lampen er 230 høy, så den vil jo kanskje ruve litt mye. Den fra Bolia er ca. 205, det burde passe bedre.
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sånn stor, buet stålampe med tung fot
Jeg tror du har gulvarealet til at Flos-lampen kunne tatt seg veldig bra ut, jeg. Men jeg ville nok hatt den på prøve først, eller kjøpt den fra en forhandler som var villig til å ta den i retur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sånn stor, buet stålampe med tung fotSkeidar har et par varianter vet jeg. 1500,- kr |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|