|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Erfaring med å kreve erstatning for tapt bagasje?Ja, er det noen som har måttet kreve erstatning etter at bagasje har blitt borte for godt? (Dvs mer enn 21 dager etter reisen) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Erfaring med å kreve erstatning for tapt bagasje?Jeg har gjort det, for mange år siden. Nå dukket riktignok kofferten opp noen måneder seinere, men dog. Jeg mener å huske at jeg skrev nyverdi på alt, som du sier må dere jo kjøpe nye klær. Skriv ca.-verdi, så endrer de nok hvis de mener det er for mye - de har helt sikkert noen nøkkeltall.
|
|
|
|
#3 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med å kreve erstatning for tapt bagasje?Flere ganger, faktisk. Men har alltid forholdt meg direkte til reiseforsikringsselskapet og så har de dealet med flyselskapene.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Erfaring med å kreve erstatning for tapt bagasje?Jeg mistet kofferten i fjor, den forsvant fullstendig og har aldri dukket opp igjen. Jeg forholdt meg kun til forsikringsselskapet etter at SAS hadde skrevet bekreftelse på at kofferten var å anses som tapt for alltid.
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Erfaring med å kreve erstatning for tapt bagasje?Takk for svar, dere! Jeg har også foreløpig oppgitt nåværende verdi som innkjøpsverdi, med et par unntak. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Erfaring med å kreve erstatning for tapt bagasje?Samme erfaring som Milfrid. Vi måtte ikke fremlegge kvitteringer.
|
![]() |
|
|