|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Leie av bursdagslokaleVi har i dag gjennomført bursdag med 14 gjester, og det er vel egentlig bare å konstatere at vår 80 kvadratmeters leilighet er for liten til så mange gjester.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleI nabokommunen her kan man leie bydelshus. Har du sjekket om det finnes noe slikt i nærheten der du bor? Eller idrettshus? Må det være rett i nærheten av der dere bor? Vet at Heming il leier ut sitt i alle fall.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleDet ligger et bydelshus på Vålerenga, jeg brukte det til 40-årsdag - usikker på hvor godt det vil fungere til deres bruk, men det går jo kanskje an å stikke innom og vurdere. Det ligger et annet ett på Kampen, like ved Kampen kirke.
![]() |
#7 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleHer?
![]() |
#8 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleJeg var i et 30-årslag i Ryen Velhus nylig, det kunne nok gjøre nytten. Det var ikke spesielt dyrt å leie. Jeg husker ikke eksakt pris eller hvem man kontakter for å leie det, men det kan jeg finne ut om det trengs.
![]() |
#9 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleEkeberghuset også, forresten. Det koster 500, og der er det jo rikelig med utelekeplass ved siden av (i hvert fall når AKS er stengt).
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleFrøkna her var i en bursdag i vår i en gymsal. Får dere leie/låne noe slikt?
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleEller her? http://www.nordreaasen.no/?aid=9081363
![]() |
#13 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleJeg leser "lei av bursdagskjole"
![]() |
#14 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleBåde skolen jeg jobber på og skolen der ungene mine går, låner ut lokaler til bursdagsfeiring. Typisk gymsal + skolekjøkken.
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleSkolen hos oss leier/låner(?) ut gymsalen ved behov så sant den er ledig..
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Leie av bursdagslokaleHer leies ungdomsklubben ut til en billig penge, gjennom kommunen. Gymsaler ser jeg mange har nevnt. Finnes det et sted med lavvoer eller lignende som leies ut? Utebursdag er gøy. Kinobursdag - her kan man leie en av de mindre salene, men jeg tror det er ganske dyrt (type 2500 kr mener jeg å huske fra jeg sjekket det opp). Besøksgård, har dere det i nærheten? De har ofte bursdagsopplegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|