Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leie av bursdagslokale

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-12, 22:50   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leie av bursdagslokale

Vi har i dag gjennomført bursdag med 14 gjester, og det er vel egentlig bare å konstatere at vår 80 kvadratmeters leilighet er for liten til så mange gjester.

Og på sengekanten i dag fortalte Snuppa om hvem hun ønsker å invitere i sin bursdag om 4 måneder. Det er altfor, altfor mange. Jeg har en sosial unge med et bredt kontaktnett. Bestevennene hennes går et år over henne på skolen, og hun leker like mye med gutter som jenter. Vi ønsker å være inkluderende, men hvor i all verden finner vi plass til å holde bursdag for 30-35 gjester i alderen 6-8? Alternativet er å invitere på tvers av logiske grupper.

Barnehagen leier ikke ut lokaler lenger. Sfo kan jeg aldri tenke meg gjør det. Jeg vet ikke om noe samfunns-/bydelshus i nærheten som egner seg.

Inviterer man alle jentene i klassen og lar det bli med dette selv om det utelukker 5 av de hun er mest sammen med?

Gammel 09-10-12, 22:51   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie av bursdagslokale

Da vi bodde i blokk leide borettslaget ut lokale, kan det være en mulighet?
Her leiermogså speidergruppen ut huset og det finnes haller som leies ut.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 22:53   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Her har vi grendehus som kan leies, hvis ikke går det i Lekeland/Bowling/svømmehall og kinobursdag.

Gammel 09-10-12, 22:55   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

I nabokommunen her kan man leie bydelshus. Har du sjekket om det finnes noe slikt i nærheten der du bor? Eller idrettshus? Må det være rett i nærheten av der dere bor? Vet at Heming il leier ut sitt i alle fall.

Gammel 09-10-12, 22:59   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

I kommunen her kan man leie gymsaler på skolene.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 23:00   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ligger et bydelshus på Vålerenga, jeg brukte det til 40-årsdag - usikker på hvor godt det vil fungere til deres bruk, men det går jo kanskje an å stikke innom og vurdere. Det ligger et annet ett på Kampen, like ved Kampen kirke.

Gammel 09-10-12, 23:05   #7
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Her?

Jeg har ingen erfaring med det, da. Vet at velhuset på Rodeløkka og det grendahuset nederst på Grünerløkka er fine til barneselskaper, men det er jo akk så usentralt.

Og så mener jeg kona var i (voksen)bursdag på Kampen seniorsenter en gang.

Ellers kunne du jo hørt med nabobarnehagen, den oppi bakken. Aner ikke om de leier ut, men de har utmerkede lokaler til slikt i hvert fall - type gymsal, sanserom og kinosal.

Gammel 09-10-12, 23:09   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg var i et 30-årslag i Ryen Velhus nylig, det kunne nok gjøre nytten. Det var ikke spesielt dyrt å leie. Jeg husker ikke eksakt pris eller hvem man kontakter for å leie det, men det kan jeg finne ut om det trengs.

Gammel 09-10-12, 23:12   #9
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ekeberghuset også, forresten. Det koster 500, og der er det jo rikelig med utelekeplass ved siden av (i hvert fall når AKS er stengt).

Gammel 09-10-12, 23:14   #10
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Frøkna her var i en bursdag i vår i en gymsal. Får dere leie/låne noe slikt?

Gammel 09-10-12, 23:16   #11
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Eller her? http://www.nordreaasen.no/?aid=9081363

De har forsåvidt også en gymsal man kan leie. Hva med en discobursdag i disney channel-ånd med punsj og kakebord? Senk belysningen, kjøp en discokule eller 3 på clas ohlson og la dem styre på?

Gammel 09-10-12, 23:28   #12
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sjekket med skolen? Vi bor i et område der mange er trangbodde og vi kan låne lokaler gratis på skolen. Veldig fin ordning.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 23:40   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser "lei av bursdagskjole"

:tuslerutavtråden:

Gammel 09-10-12, 23:45   #14
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Både skolen jeg jobber på og skolen der ungene mine går, låner ut lokaler til bursdagsfeiring. Typisk gymsal + skolekjøkken.

Gammel 10-10-12, 08:08   #15
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Skolen hos oss leier/låner(?) ut gymsalen ved behov så sant den er ledig..
En barnehage her og også fritidsklubben for barneskolebarna i bydelen leies også ut (stort bomberom).
Om du er interessert så kan jeg tipse deg om navn og nr. så kan du sjekke. Tror barnehagen tar 1500,- for utleie for de som ikke har barn der. Utleie må skje i helgen.
Pris for fritidsklubben vet jeg ikke. Det er i en bydel i Oslo,

Gammel 10-10-12, 09:23   #16
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Her leies ungdomsklubben ut til en billig penge, gjennom kommunen. Gymsaler ser jeg mange har nevnt. Finnes det et sted med lavvoer eller lignende som leies ut? Utebursdag er gøy. Kinobursdag - her kan man leie en av de mindre salene, men jeg tror det er ganske dyrt (type 2500 kr mener jeg å huske fra jeg sjekket det opp). Besøksgård, har dere det i nærheten? De har ofte bursdagsopplegg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.