|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Katt som ikke vil komme hjem igjenVi har en katt som vi har hatt i 13 år, for ikke så lenge siden var den borte i over en mnd og plutselig fikk vi en telefon fra en borti feltet vårt at katten hadde begynt å vanke der.
![]() |
#2 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt som ikke vil komme hjem igjen
Dette har jeg lest om en gang, men nå husker jeg selvsagt ikke akkurat hvor lenge man bør ha katten inne før den slippes ut igjen. Men jeg husker at jeg reagerte på at det dreide seg om laaaang tid. Lurer på om det var et par-tre uker. (Men dette er jeg altså ikke sikker på.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt som ikke vil komme hjem igjen
Vi holdt han inne en uke sist, da holdt vi på å bli gal, både han og vi.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt som ikke vil komme hjem igjenMener det er to til tre uker, og deretter ute med følge i en ukes tid. En lang prosess, men vel verdt det om katten flytter hjem igjen. Det er viktig at de han søker til ikke gir han mat, kos osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt som ikke vil komme hjem igjenDu må nok ha han inne i minst to tre uker ja, men det er fortsatt ingen garanti for at han ikke drar tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|