|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du lojal mot frisøren din?Eg har hatt to frisører i mitt liv. Den første hadde eg frå tiårsalder til for ti år sidan. Da bytta eg til ei ny som eg har vore veldig fornøgd med men som eg må bestille time to måneder i forveien for å sleppe ta fri frå jobb for å bruke. Så i dag bytta eg tilbake tll min gamle og skal til henne på tirsdag.
![]() |
![]() |
#2 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Jeg skulle ønske jeg fant en frisør jeg kunne være lojal mot, men så langt har jeg ikke funnet noen lojalitetsverdige kandidater.
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Ja, og banken, butikken, jobben, osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Jeg har vel knapt vært hos samme frisør to ganger.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?:frisørhore:
![]() |
#6 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Nei, virkelig ikke. Klipper meg en gang i året hos den billigste frisøren jeg kan finne. For tiden er det ei i Spania som tar 7 euro for å klippe meg - det blir ca 50 kr i året til frisør, så jeg tviler på at firsørene er så interesserte i meg som lojal kunde...
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Hvilken frisør? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Nei, det er jeg ikke. Jeg går stort sett til samme salong, men til den frisøren som er ledig når jeg ønsker time. Jeg gjør ikke annet enn å farge håret og av og til klippe det så det kan hvilken som helst frisør gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Jeg er ikke lojal i den forstand at jeg føler meg "forpliktet" til å gå til samme frisør. Jeg kan fortsette å gå hos en frisør dersom jeg trives og blir fornøyd hver gang jeg er der, men jeg kan også finne en annen som ligger nærmere eller blir anbefalt eller har ledig time når jeg trenger. Nå har jeg hatt samme frisør i halvannet år eller så, men da det var lenge å vente på time hos henne i sommer, gikk jeg til en annen på samme salong.
![]() |
#11 |
Ferdiglada
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?
Kjenne eg blir misunnelig. Eg har mange grå hår og hår som er tungt to veker etter eg har klippa meg.
![]() |
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Nei, ikke så lojal som du. Men jeg har en frisør jeg foretrekker, og går til henne stort sett, det har jeg gjort de to siste årene.(fra da jeg flyttet hit)
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Eg fann meg ein ny frisør for to år sidan, og har endeleg funnet ut kvifor folk har faste frisørar. Eg er glad i frisøren min, faktisk veldig glad i ho. Antagelegvis fordi ho er med på mine sprell, og står å heier litt.
![]() |
#15 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Jeg har gått til samme frisør, med få unntak, i 20 år. Jeg har alltid vært fornøyd, og jeg liker damen. Hun vet når jeg vil snakke og hun vet når hun skal holde kjeft. Men nuh er det nok. Hun deler salong med en annen frisør, og denne frisøren snakker høyt, og mye om absolutt alt mulig. Jeg er ikke interessert i å høre om at "sjæsten er såååå søt når han sover altså!". Særlig ikke fordi denne "sjæsten" er en eldre kollega av meg, og han er absolutt ikke søt i våken tilstand, og hvordan han er når han sover vil jeg helst slippe å tenke på.
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Næsj. Jeg har klippet meg der jeg kan komme inn når JEG vil, hater å bestille time.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Da jeg bodde i Oslo, var jeg lojal. Rett og slett fordi hun var så flink. Etter at jeg flytta har jeg ikke funnet noen som er like flinke, så nå varierer det, nærmest fra gang til gang, hvem jeg går til.
![]() |
#18 |
Tatt på
|
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Jeg har gått til samme salong i noen år, men har sjelden hatt samme frisør to ganger på rad. Jeg synes de fleste av de har vært veldig flinke, men sist så traff jeg på en frisør som jeg også var på bølgelengde med og som leste meg godt med prat og ikke prat. At hun også ga den beste hodebunnsmassasjen jeg har hatt på mange år er også et pluss. Så jeg tror jeg har funnet en mer eller mindre fast frisør nå.
![]() |
#19 |
Ferdiglada
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Eg har så sært hår at eg må gå til nokon som kjenne håret mitt for å ikkje sjå heilt loka ut.
![]() |
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du lojal mot frisøren din?Jeg har verdens beste frisør og har fulgt etter henne til ny salong.
![]() |
|
|