|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Aktiviteter med barnaJa, jeg lader altså opp til jul, og har begynt planlegginga av ting vi skal lage. Både for å gi bort og for å ha selv.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Aktiviteter med barnaHer henter eg mykje inspirasjon når eg planlegg aktiviteter til arbeidsstova, dei har mykje kjekt. CC Hobby
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aktiviteter med barnaSnoker litt her for å se om det kommer noe tips som jeg kan få gutta mine til å være med på.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Aktiviteter med barnaVi lager pakkelapper og julekort. Det er vel ikke sikkert at postmannen syntes det var like kjekt når 2-åringen nesten tømte glitterboksen over kortet. Allverdens lim kunne jo ikke holde det på plass. Det er vel heller ikke sikkert at mottagerene så hva motivene var, men det var hjemmelagede kort og alle var lykkelige og fornøyde. Spesielt de små kunstnerne.
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Aktiviteter med barnaDe var fine, den linken var utrolig bra! Takk for tips. Vi har juleverksted sånn ca hele året her, mine barn holder på hele tiden med puslerier. Jeg må innrømme å ha kjøpt endel ferdige kit på Panduro, enkelt penkelt, men det er morsomt å finne på noe mer orginalt også. Limpistol er et must, jeg har kjøpt en til hver av dem, for det var et evig kranglemoment. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|