|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Venner IRLOfte velger mann venner som er lik en selv, men ofte får en også venner som er veldig forskjellig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Venner IRLJeg har nok venner som er relativt lik meg selv. Selvfølgelig oppdrar vi barna våre litt forskjellig, men jeg har aldri fått sjokk av hvordan vennene mine velger å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venner IRLJeg har nok venner som er lik meg, men på forskjellige måter. *klønete forklart* |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Venner IRLDet er ikke alle mine venner som er fryktelig lik meg egentlig. Jeg liker å omgås folk som har forskjellig syn å ting og tang. Religion og krig og fred og sånt. Jeg liker å diskutere, særlig med folk som har litt diskusjonskompetanse.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Venner IRLJeg har ingen RL-venner som er særlig like meg. Når jeg er på besøk så spiser jeg det jeg får servert uten å kommentere noe som helst. Det er da alminnelig høflighet.
![]() |
#6 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venner IRL
Kan signerer denne.
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Venner IRLJeg vet faktisk ikke så mye om mine venners holdninger til f eks kosthold og sikkerhet som det jeg vet om forumbrukernes standpunkter. Vi er faktisk sjelden innom disse temaene. Dessuten er jeg nok veldig mye mer tolerant overfor mennesker jeg har kjennskap til i det virkelige liv. Jeg ville kanskje fått fnatt over en person på nett som var full av kommunistiske ideer, mens en venninne som ytret de samme meningene ville ikke blitt stemplet på samme måte inni hodet mitt. Jeg har lettere for å akseptere IRL-venners feil og mangler enn nettvenners. :rar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Venner IRLJeg er er nok ikke den som er mest opptatt av økologisk mat og er sukkerhysterisk, selv om jeg tror vi har en relativt beskjeden og grei sukkerbruk hjemme. Er jeg borte spiser jeg det jeg får, og serverer det som er tilgjengelig til jenta mi på 20 måneder. Er det havregrøt kokt på økologisk havre er det OK, er det is er det OK. Jeg har vel forsåvidt heller ikke venner som er nevneverdig ulike meg selv når det gjelder matvaner, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Venner IRLJeg har noen venner som er lik meg og en god del som ikke er det. Elsker mangfold av mennesker/meninger. Når det gjelder mat, så spiser jeg det som blir servert .(så lenge det ikke er noe jeg absolutt ikke liker da.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Venner IRLHva mine venner gjør med sine barn, få stå sin prøve. jeg er selv selektiv på hva gutten får i seg, så serverer hun sjokolade og brus, ber jeg heller om noe annet til prinsen.
![]() |
|
|