|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kort frisyre - krever den en viss stil?Jeg får bare mer og mer hvite hårstå og blir bare mer og mer deppa av det.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Veldig pen frisyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Krever ingen stil den der nei, men du må regne med å måtte klippe deg ganske ofte for å holde den slik. |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?
Enig. Spesielt det med sminke var ei greie da eg hadde kort hår.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Jeg har en lignende frisyre akkurat nå. Jeg er vanlig, kjedelig, nøytral i klesveien og bruker briller ganske ofte og sminker meg sjelden. Jeg får veldig god tilbakemelding på frisyren og trives godt med den selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Jeg har en mellomting mellom frisyren på bildet og en bob. Veldig kort i nakken og litt lengre på sidene.
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Litt på siden - hvordan tenker du at kort hår vil hjelpe angående grå hårstrå?
![]() |
#10 |
Tja...
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Takk for svar. Gå til frisøren hver 2.måned, gitt. Det blir nok en stor overgang.
Jo for da kan jeg skjule det litt med lysere brune striper, kanskje.. Nei, vet ikke. Det er mest i desperasjon når jeg står der i neonlyset på badet og finner lange hvite hårstrå, en etter en. Sukk. Føler at det kanskje de grå hårene er mindre synlig i kort hår..
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Legg ut bilde av deg selv, så kan vi synse mer presist!
![]() |
#12 |
Tja...
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Ok, har ikke så mange bilder av meg men har et som har et retrofilter på, dette er mens bob-frisyren fortsatt har litt form.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 17-10-12 kl 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Definitivt et ansikt som vil kle en kort frisyre!
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Tror også du vil kle kort frisyre! Syns ikke det krever en viss stil. Faren for at du må til frisøren hver 6. uke for å føle deg vel er stor. Hadde ymse korte hårfrisyrer i 20 åra og følte meg grusom etter 4 uker. Sparte til langt igjen da jeg ikke hadde råd til frisørbesøk hver mnd.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Nydelig ansikt som vil komme enda bedre frem med en kortere sveis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tja...
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Tusen takk, dere.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Så flott du er. Det er ikke så mye å manne seg opp til, den frisyren du ønsker deg er jo ikke så langt unna den du har. Det er en kortere og litt lettere utgave. Tror du vil bli kjempefornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Du har et vakkert ansikt som vil kle kort frisyre. Men tror du må belage deg på oftere enn annenhver måned. Jeg føler meg klar for ny klipp allerede etter 4-5 uker, nå sist gikk det ca 7 og da følte jeg meg skikkelig lurvete.
![]() |
#20 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Kort frisyre - krever den en viss stil?Go for kort!
![]() |
|
|