Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Lengde på "lasterom" i Volvo V70?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 21:44   #1
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Lengde på "lasterom" i Volvo V70?

Altså, dette er kanskje helt umulig å finne ut av uten å fysisk måle, men det er så kaldt ute... Dessuten kan det være at FP ikke nødvendigvis er det mest innlysende stedet å spørre på, men jeg har da sett svar på merkelige spørsmål før.

Jeg vurderer å kjøpe meg et veggdrivhus, men skal kjøre ganske langt i morgen og er avhengig av å få lukket igjen bakdøren på bilen. Har noen peiling på om det er mulig å få inn et flatpakket drivhus som er 1,84 meter langt pluss emballasje dersom jeg legger ned baksetene?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:16   #2
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lengde på "lasterom" i Volvo V70?

Jeg er ganske sikkert på at det går.
Vi har kjørt parkett i en "sånn" bil, og jeg mener de var 2,2 m lange.
Men er ikke bombesikker på den lengden altså...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:20   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lengde på "lasterom" i Volvo V70?

Bilen er i alle fall 2,70 m lang. Jeg har fått inn utrolig mye rart i den bilen. Til og med et ganske langt skap.

Tror det vil gå, men er ikke bombesikker altså.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:33   #4
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lengde på "lasterom" i Volvo V70?

Det høres jo lovende ut, men jeg glemte å opplyse om at jeg har en passasjer med meg. Hun skal heldigvis ikke så langt, så jeg kan be henne om å sitte med knærne under haka...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no