Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Europa 1 mnd. våren 2013. Hvor ville du dratt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-12, 17:52   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Europa 1 mnd. våren 2013. Hvor ville du dratt?

Jeg sitter og koser meg med litt permisjonsplaner. Vi har lyst til å utnytte denne siste permisjonen til å ha en del ferie sammen hele familien. Hovedplanen vår er egentlig å dra til New Zealand i mars, men det er forferdelig langt og det er dyrt å reise. Vi har ikke slått det helt fra oss, men må iallefall få en rolig sovebaby og mor i form om det skal bli aktuelt. Og vi må ha råd ikke minst. Det frister nok mest for min del siden det er jeg som har bodd der og som har venner der.

Alternativ 2 er en måned et eller annet sted i Europa på vårparten. Hvor ville du dratt med en på 5 og en på fem måneder ca (alt etter når vi drar)? Da blir det å leie hus/leilighet et sted. Kom gjerne med helt konkrete forslag til hvilket tidspunkt det er best å dra og hvor. Og ikke minst hvorfor akkurat det stedet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.