Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Vi som har ergometersykkel som støver ned

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 13:13   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Tommel opp

Vi som har ergometersykkel som støver ned

...noen som vil vere med å tråkke igang/trø videre?? Jeg trenger et spark bak og hjelp til motivasjon. Hvem vil vere med?

Gammel 15-10-12, 13:19   #2
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....

Her trenger jeg å være med kjenner jeg, nå blir den ikke engang brukt som kleshenger men bare står der og samler støv

Gammel 15-10-12, 13:27   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det skal jeg jammen prøve på. Jeg begynte jo i våres, det gikk veldig bra, en stund ...

Gammel 15-10-12, 13:33   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott, da er vi iallefall noen! Skal vi måle tid/km? Kom med forslag til opplegg. ( det er selvf individuelt justerbart )
Min første tanke var å måle tid, begynne med 20 min for min del. Usikker på om jeg fikser hver kveld, men 4 ganger i løpet av en uke kanskje. Tror jeg vil ligge på rundt 5-7km på 20 min? (husker ikke helt fra sist gang jeg brukte den, lenge siden ja)

Gammel 15-10-12, 13:38   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Min støvet også ned så jeg la den ut på Finn. Og solgte den i går, faktisk. Fikk jaggu en tusing for den også.
Lykke til med trimmen.

Gammel 15-10-12, 13:41   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har allerede børstet støvet av mkjs sykkel i snart tre år nå.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 18:29   #7
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Flott, da er vi iallefall noen! Skal vi måle tid/km? Kom med forslag til opplegg. ( det er selvf individuelt justerbart )
Min første tanke var å måle tid, begynne med 20 min for min del. Usikker på om jeg fikser hver kveld, men 4 ganger i løpet av en uke kanskje. Tror jeg vil ligge på rundt 5-7km på 20 min? (husker ikke helt fra sist gang jeg brukte den, lenge siden ja)

Det gjør vondt langt inn i sjela.... men jeg ser jeg burde være med på den.

Husker ikke fart og avstand og slikt, så i starten må det være greiest å fokusere på tid. 20 min 4 ganger i løpet av kommende uke, er overkommelig - starer i dag!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 18:41   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Så artig. Jeg tenkte akkurat på å hente opp skranglesykkelen min fra boden, siden det er litt vanskelig å komme seg på trening for tiden. Sykling og morgensøppeltv høres ut som en lur plan for meg. Dataduppeditteriene på sykkelen min virker ikke, så her blir det bare å notere seg tid.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 18:56   #9
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Må skjekke hvor langt jeg kommer på 20 min, men 4 ganger i uka høres greit ut. Tror bare ikke jeg rekker det denne uken reiser fra torsdag til natt til mandag.

Gammel 15-10-12, 20:24   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Og jeg kan starte opp når feriemarsvinet er levert tilbake til søstra mi i slutten av uka. Har ikke plass til sykkelen i stua når buret står her.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 20:27   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min spinningsykkel har stått i 1.5 år nå. Før det syklet jeg 3-5 ganger i uka. Jeg merker veldig at kondisen er dårligere nå som jeg trener yoga og pilates istede.

Jeg er med, fra søndag eller noe sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 20:57   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Kan oppdatere: jeg er i gang. Akkurat unnagjort 20 min. Puh...varmt....og svett. Men dette skal jeg i gang med! Satser på 4 ganger i uken, kanskje mer.. må se an litt.. Og kommer til å vere innmari sår på baken i morgen....

Ønsker alle som vil, velkommen til å tråkke med!

Gammel 15-10-12, 21:02   #13
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg satser i første omgang på to ganger i uka. Trener en til to ganger i uka med annet også. Men fredager og søndager har jeg god erfaring med å spinne på her hjemme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:03   #14
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Hmmmm....

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:06   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned

Jeg har ikke, men er på ellipsemaskinen én gang i uka og jogger ute 2-3 ganger i uka. Nybegynner fra september.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:20   #16
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kremt, jeg bør vel aller først montere den jeg kjøpte på lørdag...

Såh - skal jeg prøve å bli med på dette jeg også. Jeg tror sikkert denne tråden kommer til å gi meg skikkelig dårlig samvittighet hvis jeg IKKE bruker det nyinnkjøpte vidunderet!

Gammel 15-10-12, 21:36   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg har jo en ellipsemaskin jeg og... Den har ikke så mye støv der den står med diverse våte klær på seg.

Skal nå "jogge" (i den grad jeg klarer) 2 ganger i uka (5 km minst). Så kunne jeg kanskje stått litt på maskina mi et par ganger også kanskje..?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 22:02   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ellipse. Skal bruke den når det blir mindre jogging ute.

Gammel 15-10-12, 22:09   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jeg har ellipse. Skal bruke den når det blir mindre jogging ute.

Ja, slik tenker jeg også. Enda har ikke snøen kommet her, så da skal jeg bruke fridagene mine til lett joggings etter jeg har levert yngste på skolen. Jeg liker best å jogge om ettermiddagen, men nå blir det jo så fort mørkt ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 23:17   #20
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg tør ikke love at jeg klarer mer enn 2-ganger pr. uke. To ganger er bra, tre en bonus. Foreløpig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.