|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi som har ergometersykkel som støver ned...noen som vil vere med å tråkke igang/trø videre?? Jeg trenger et spark bak og hjelp til motivasjon. Hvem vil vere med?
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Her trenger jeg å være med kjenner jeg, nå blir den ikke engang brukt som kleshenger men bare står der og samler støv
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Det skal jeg jammen prøve på. Jeg begynte jo i våres, det gikk veldig bra, en stund ...
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Flott, da er vi iallefall noen!
|
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Min støvet også ned så jeg la den ut på Finn. Og solgte den i går, faktisk.
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....
Det gjør vondt langt inn i sjela.... men jeg ser jeg burde være med på den. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Så artig. Jeg tenkte akkurat på å hente opp skranglesykkelen min fra boden, siden det er litt vanskelig å komme seg på trening for tiden. Sykling og morgensøppeltv høres ut som en lur plan for meg. Dataduppeditteriene på sykkelen min virker ikke, så her blir det bare å notere seg tid. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Må skjekke hvor langt jeg kommer på 20 min, men 4 ganger i uka høres greit ut. Tror bare ikke jeg rekker det denne uken reiser fra torsdag til natt til mandag.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Min spinningsykkel har stått i 1.5 år nå. Før det syklet jeg 3-5 ganger i uka. Jeg merker veldig at kondisen er dårligere nå som jeg trener yoga og pilates istede. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Kan oppdatere: jeg er i gang. Akkurat unnagjort 20 min. Puh...varmt....og svett. Men dette skal jeg i gang med! Satser på 4 ganger i uken, kanskje mer.. må se an litt.. Og kommer til å vere innmari sår på baken i morgen....
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Jeg satser i første omgang på to ganger i uka. Trener en til to ganger i uka med annet også. Men fredager og søndager har jeg god erfaring med å spinne på her hjemme. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned....Hmmmm.... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver nedJeg har ikke, men er på ellipsemaskinen én gang i uka og jogger ute 2-3 ganger i uka. Nybegynner fra september.
|
|
|
#16 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver nedKremt, jeg bør vel aller først montere den jeg kjøpte på lørdag...
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver nedHm. Jeg har jo en ellipsemaskin jeg og... Den har ikke så mye støv der den står med diverse våte klær på seg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver ned
Ja, slik tenker jeg også. Enda har ikke snøen kommet her, så da skal jeg bruke fridagene mine til lett joggings etter jeg har levert yngste på skolen. Jeg liker best å jogge om ettermiddagen, men nå blir det jo så fort mørkt ...
|
|
|
#20 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vi som har ergometersykkel som støver nedJeg tør ikke love at jeg klarer mer enn 2-ganger pr. uke. To ganger er bra, tre en bonus. Foreløpig.
|
![]() |
|
|