Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpe lammeskinnskåpe med lite hull?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 12:24   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Kjøpe lammeskinnskåpe med lite hull?

Jeg fant en fantastisk fin lammeskinnskåpe i butikk forrige fredag. Den passet perfekt, og var i grunnen akkurat sånn som jeg hadde ønsket meg i farge og passform. Nydelig lett lammeskinn, semsket på utsiden og pels på innsiden, i krager og innside av hette. Fjorårets modell, som var satt ned fra 10.800 til 6000. So far so good.

I det kåpa ble lagt på disken oppdaget jeg et lite hull, ca 1-2 cm langt, ved siden av den ene lomma. Nå har jeg fått tilbud om å kjøpe kåpa for 5000 og gå til skomakeren med den. Jeg har svar at hvis jeg skal reparere den selv ønsker jeg større prisavslag, og butikken ville da undersøke selv med skomaker og sydame hva de tror som kan gjøres for å reparere.

Hva synes dere andre - ville dere ha kjøpt det som ellers var den perfekte kåpa når det var hull i den? Og er 1000 kr prisavslag nok? (5000 er jo ganske rimelig for en helt ny lammeskinnskåpe).

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.