Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Lukker du skapdører etter deg?
Selvsagt! Her lukkes dørene omtrent før jeg har åpnet dem. 110 51,16%
Det hender jeg glemmer det, men da fikser jeg det fort. 70 32,56%
Er like sløv som trådstarter, og glemmer det halvparten av gangene. 33 15,35%
Har slutta med skapdører, for jeg klarte aldri å lukke dem. 2 0,93%
Har ikke kjøkken-, bad- eller klesskap. 0 0%
Deltakere: 215. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-12, 12:29   #1
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Jeg prokrastinerer, og trenger derfor svar på dette spørsmålet. Jeg skal til og med lage en poll, tror jeg.

(Jeg gikk nemlig ut på kjøkkenet isted, og oppdaga at fem skapdører og to skuffer stod åpne. Det er bare jeg som har brukt kjøkkenet i dag.)

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:32   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Ja. Og jeg blir litt gal når de ikke blir lukket av andre.

Da kan jo monstere gjemme seg der!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:33   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Lukker ALLTID, både skapdører på soverom og skap og skuffer på kjøkken. Mannen lukker alltid på kjøkken, men bare halvparten av gangene på soverommene. Det er bare _litt_ irriterende.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:36   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Jeg lukker alle skap og skuffer. Unntatt ett.
Det er helt snålt, men hjørneskapet/karusellen på kjøkkenet lukker jeg aldri. Poden minner meg på det flere ganger hver dag.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:37   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Ja, jeg lukker alltid og blir irritert hvis andre ikke gjør det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:38   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Ja, alltid.

Faren min ga meg tidenes lærepenge da jeg var i tenåra og disponerte det ene badet helt alene. Favorittsysselen min var å speile meg i dørene på badeskapet som hadde speil på begge siden. Sånn at man kunne få et godt overblikk både foran og bak. Jeg syns visst ikke det var nødvendig å noensinne lukke disse dørene siden jeg alltid skulle bruke dem åpnet uansett. Faren min var uenig og maste dag ut og dag inn om at dørene skulle lukkes. Plutselig en dag var dørene borte! Helt vekk faktisk! Pappa hadde rett og slett skrudd dem ned av skapet. Han skrudde dem opp igjen etter en stund og etter at jeg dyrt og hellig hadde lovet å aldri la en dør stå åpen igjen resten av mitt liv. Faktisk så ble jeg kurert for trangen til å ikke lukke dører for alltid. Har aldri skjedd etter dette det jeg kan huske.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:39   #7
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Jeg blir sur når resten av familien lar skuffer og skap stå åpne, men glemmer det ofte selv, ja. Og så står man plutselig der, som jeg i dag, med en forvillet blåmeis innerst og øverst i klesskapet. Skal bli flinkere å lukke ja.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:39   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Ja, jeg orker ikke se på åpne skapdører/skuffer. Når jeg snakker med kjæresten på Skype får han beskjed om lukke de åpne skapdørene han har bak seg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:40   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Jeg er utrolig dårlig på å lukke skapdører.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:41   #10
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Alltid. Og irriterer meg selvsagt over eventuelle slasker i husstanden som ikke gjør det.

Åpne dører er a) i veien og b) viser frem alt rotet.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:44   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Tror det ligger en eller annen dust logikk bak om at jeg tror jeg skal inn igjen i det der skapet nesten med en gang. Så blir døra stående åpen... til evig tid.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:47   #12
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Ja, alltid. Altså, det er jo bare å lukke den, på samme måte som du åpna? Har aldri vært et alternativ å la skuffer eller skapdører stå åpne.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:49   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Vi synder like mye begge to (for ikke å si alle fire, hva angår de skapene ungene også rekker opp til). Jeg husker Nenne irriterte seg over det i sin tid. (Det skal sies at mannen er hakket verre enn meg, ved nærmere ettertanke.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:52   #14
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Skuffer og skap står ofte åpne etter meg. Minstemann liker det ikke, han blir redd, så jeg prøver å huske å lukke, men glemmer det like ofte som jeg husker det.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:53   #15
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Lukker dem som regel, men det hender jeg glemmer det. Men ser ikke på det som noe problem.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:05   #16
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Lukker alltid skapdører og skuffer, irriterer meg når andre i huset ikke gjør det.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:09   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Sånne spørsmål blir heilt cårny for meg. På et sånt snerpete "Er det virkelig nokon som ikkje gjer det??"-vis.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:10   #18
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Jeg skjønner deg godt, Tussa. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke gjør det.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:15   #19
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

Jeg holdt på å si at jeg er skap-nazi, men det klang veldig feil, så da nøyer jeg med med å si ALLTID!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:17   #20
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lukker du skapdører og skuffer etter deg?

For meg er det en selvfølge å lukke skapdører og skuffer. Glemmer man det,ser det så rotete ut og det orker jeg ikke.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no