Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fylleangst

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 15:29   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Fylleangst

Jeg får fylleangst selv om jeg ikke har vært veldig beruset (trenger ikke ha gjort eller sagt noe dumt), analyserer alt jeg har gjort hele kvelden og gremmes. Sånn har jeg alltid vært. Dette kom opp som tema og de andre var ikke slik, de syntes bare alt tullet de hadde gjort var gøy og flaut, men ingen mental juling i dagesvis etterpå.

Får du fylleangst eller ler du bare dagen derpå?

Gammel 21-10-12, 15:32   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fylleangst

Jeg har aldri fylleangst.

Gammel 21-10-12, 15:33   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det varierer.
Jeg kan være som deg eller bare fjase det bort, alt etter hvordan jeg har det sånn ellers i livet mitt. Om jeg er inne i en kjip periode med mye stress og lite søvn har jeg lettere for å gi meg selv mental juling enn i gode perioder. Og jeg trenger ikke ha drukket for å pine meg selv til det ytterst med grubling og overanalysering.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 15:34   #4
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg har aldri hatt fylleangst. Men jeg har heller aldri vært den som har gjort eller sagt mye rart, uansett hvor mye jeg drikker.
Forrige helg var vi i selskap, og djeeez... Der var det et par-tre som med god grunn kunne ha fyllleangst dagen etter.

Gammel 21-10-12, 15:35   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hatt det noen ganger, sikkert med rette også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 15:36   #6
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Det varierer, men jeg kan, som deg, få angst uten å ha vært spesielt beruset. Rart, det der.

Gammel 21-10-12, 15:44   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Det variere, men som 007 nevner, så er det avhengig av dagsformen. Og de gangene jeg evt får det, så varer det en stund. Jobbfesten i september driver jeg fortsatt å plager meg selv med, der jeg var litt bitter på sjefen min pga uavklart jobbsituasjon.

Gammel 21-10-12, 15:46   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Fylleangst er en av grunnene til at jeg knapt rører alkohol. Jeg kan nemlig våkne med fylleangst etter ett til to glass kvelden før.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 15:47   #9
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det helt sånn som deg Miley. Grusomt. Det går som regel over etter en dag, men noen ganger sitter det i to dager. Jeg trenger ikke ha drukket mer enn et par glass vin engang.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 15:48   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner meg veldig igjen i det 007 skriver.

Gammel 21-10-12, 16:21   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjelden jeg får det. Men akk så kjipt. Jeg tvinger meg selv til å fortrenge evt pinligheter...

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:33   #12
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er heldigvis ikke så plaget med det. Uansett hvordan formen har vært kvelden før, så pleier jeg å huske det meste. Jeg synes det er værre å våkne opp og enkelte ting er litt blurrete. Det har hendt.

Jeg har hatt skikkelig fylleangst et par ganger ja. Og da med rette. Hang i en stund gjorde det og. Jeg drikker ikke tequila lenger for å si det sånn.

Gammel 21-10-12, 16:39   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg er heldigvis ikke så plaget med det. Uansett hvordan formen har vært kvelden før, så pleier jeg å huske det meste.

Jeg har aldri hatt blackout, eller vanskligheter med å huske kvelden, det har egentlig ikke sammenheng med inntaket i det hele tatt. Jeg tror kanskje det kjennes ut som en form for sosialangst?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:43   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har hatt det noen ganger, sikkert med rette også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:49   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:17   #16
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Det har jeg hatt noen ganger ja. Noen gang med god grunn, andre ganger ikke. Får det kun dersom jeg har drukket mye alkohol, ikke av noen få glass vin.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:24   #17
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Idag har jeg merkelig nok ikke det, enda jeg var ganske ubrukelig igår.

Men det hender. Og da blir jeg så liten, så liten og vil bare ligge rolig og gjemme meg under sofapleddet.

Aner ikke hva som er "normalt", folk reagerer så utrolig forskjellig på alkohol.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:37   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er noe av grunnen til at jeg inntar veldig begrensede mengder alkohol. Men jeg kan fint overanalysere en sosial happening for det. Trenger ikke ha alkohol for å opptre keitete for å si det sånn.

Gammel 21-10-12, 17:43   #19
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får alltid fylleangst. Trenger ikke være så veldig beruset heller for å få det. Det er grusomt og jeg vil aller helst grave meg langt, langt ned. Det avtar gradvis, men henger ofte i i mange dager. Jeg drikker svært sjelden, fylleangst er en av grunnene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.