|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Baking til Halloween-festJeg skal bake en kake til Halloween, og trenger inspirasjon! I fjor laget jeg spøkelser av marengs, som jeg mener å huske var etter idé fra Heiko. I år må jeg finne på noe nytt. Egentlig kunne jeg tenke meg å lage en sjokoladelangpanne som en kirkegård, hvor jeg setter opp en rekke gravstøtter. Har noen sett sjokoladefigurer formet som gravstøtter? (Fat chance, men lov å håpe.) Eller har dere andre tips til egnet bakverk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baking til Halloween-festSjekk Pinterest, der er det flust av inspirasjon og oppskrifter.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Baking til Halloween-festJeg brukte rektangulære kjeks sist jeg lagde kirkegårdskake.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baking til Halloween-festHar ikke sett sjokoladegravstøtter, men på Nille har de små i plast som man kan ha på kaken. Veldig kule, og ikke dyre. Dersom du vil ha noe du kan spise, så kan du bruke firkantet kjeks(som Tuc) og dekorere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Baking til Halloween-fest
Nope. Det er denne. http://www.texanerin.com/2011/10/100...te-orange.html
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. det er sant. Det tok laaaang tid. Heldigvis var den veldig, veldig god.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() |
#13 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Baking til Halloween-festGrain-free Chocolate Cupcakes with Chocolate Peanut Butter Fudge Frosting
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den var kjempefin! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|