Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nye spisestue/kjøkkenstoler, hva velge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 22:15   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye spisestue/kjøkkenstoler, hva velge?

Jeg har dette spisebordet:

Det er i bjørk, og er ikke så lyst lengre som på bildet siden det er godt over ti år, men like fint. Har som regel duk over.
Etter samlivsbrudd har jeg lånt halvparten av stolene vi hadde (hvite Rondostoler), men nå skal eksen ha halvparten tilbake og det er på tide å finne nye stoler.

Jeg har lenge gått og siklet på Wegners y-stoler, men de koster jo en 5-7000 kroner pr stykk, og jeg må si at jeg ikke helt føler jeg kan spandere på meg så dyre stoler, skal tross alt bygge et ekstra soverom nå, så det går først. Men så har jeg kikket på Hay sine stoler, og tenker at disse kunne passet fint til dette bordet.

Synes de tar opp den runde formen på bordet, og at de er finere, og ikke minst billigere enn stolen som passer til i samme merke. De finnes i fire farger, sort, grå, natur og rødt, og koster rundt 1500 kr pr/stk.

Hva synes dere? Har dere andre tips til stoler som kan passe som ligger i samme prisklasse?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.