|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Facebook - redigere hvilke venner som kan se hvaFamilie kan til tider være interessante greier. Facebook er en fin ting når det kommer til å holde kontakt med folk, og plutselig har jeg fått kontakt med mange fettere og kusiner. Kjempekoselig! Jeg liker alle disse folka jeg, og vil gjerne være venn med dem alle. Men så har det seg slik at mellom noen av disse fetterne og kusinene, så ligger det litt gammelt familiegrums. Ikke noe store greier, men nok til at jeg tenker det kanskje kan være greit at disse personene ikke ser hverandres innlegg på min vegg.
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Facebook - redigere hvilke venner som kan se hva:abonnerer: Jeg har åpnet Facebook-kontoen min i dag etter at den har ligget brakk i over fem år fordi storesøster nå har meldt seg inn og jeg må følge litt med. Jeg vet ingenting om noenting.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - redigere hvilke venner som kan se hvaUgh, unger på Facebook, ja. Trøster meg med at det er tre år til Guttungen blir 13 og får lov til å henge der.
|
|
|
#4 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - redigere hvilke venner som kan se hvaJeg tror ikke det går.
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - redigere hvilke venner som kan se hvaOk, da får de ta ansvar for å ignorerere hverandre så godt de kan sjøl - og oppføre seg som voksne folk om de vil leike på min vegg.
|
![]() |
|
|