Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule, svarte støvletter til fint

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 19:13   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule, svarte støvletter til fint

Ja? Finnes det? Har noen bilder å vise? Er veldig glad i kilehæl, men er åpen for alt. Skal brukes til kjoler. Betaler gjerne litt for kvalitet hvis de virkelig er fine, men har egentlig ikke noe sørlig høyere budsjett enn 1500.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 21:58   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule, svarte støvletter til fint

Jeg har kjøpt et par fra Nude, med kilehæl, veldig fine, men de kostet 1899 på fullpris. Skal se om jeg finner bilde, ellers får jeg ta av mine.

Gammel 26-10-12, 07:51   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk hvis du vil ta bilde!

Jeg har deponert på et par svarte fra Rieker. De var fine, men vet ikke om de er kjole-fine, liksom.

Gammel 26-10-12, 07:53   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Disse

http://www.skoringen.no/product_imag...5232530110.jpg

Gammel 26-10-12, 08:22   #5
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vill hatt litt glattere, helt svarte støvletter til kjole. Med litt høy hæl.
Det bruker jeg selv, og da ser det ut som jeg har lange bein.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 08:23   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker mine høye DocMartens til fint, men det blir sånn røft fint, da.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 08:25   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, enig. Er du sikker på at du vil ha penstøvletter med hvite sømmer?
Jeg ville også hatt helt glatte sorte støvletter, uten noe pynt eller skrukker/markerte sømmer i skinnet. Litt hel, ja.
Men jeg synes det er vanskelig å tipse om sånt, for mange herinne har en helt annen smak enn meg. Disse over her kunne jeg aldri tenkt meg engang å prøve så...

Gammel 26-10-12, 08:47   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg ville også hatt helt glatte sorte støvletter, uten noe pynt eller skrukker/markerte sømmer i skinnet. Litt hel, ja.

Jeg er på utkikk etter noe lignende selv, gjerne med kilehæl, og skal tipse dersom jeg kommer over noen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 08:51   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville hatt noen mye enklere svarte i glatt skinn, uten så mye greier på. Duoboots har mange fine, inkl noen med kilehæl:

http://www.duoboots.com/ladies-boots/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 08:54   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse er gode å gå med og veldig fine:
http://heppo.no/damesko/stovler/lora...es-113383-0014

Gammel 26-10-12, 09:21   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Er disse fra Monki (kr. 450,-!) for lave i skaftet?

Jeg synes de er litt fine, men kanskje ikke fine nok til kjole?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 09:36   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Men jeg liker ikke sånne glatte og enkle. Jeg synes det minner om ridestøvler og moren min. Uten sammenligning forøvrig.

Gammel 26-10-12, 09:39   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde Clarks Karob på heathrow og angrer på at jeg ikke kjøpte dem. de var kjempegode å gå med og fine på:
http://www.zalando.no/clarks-karob-s...1c019-909.html

Gammel 26-10-12, 09:40   #14
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville også godt for noen klassiske støvletter i glatt skinn.

Disse var lekre (og på tilbud), om du vil ha dem høye:

Sånn ellers ville jeg tatt turen innom Madonna på Kvadrat, der har de mange lekre støvletter

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 09:45   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg skjønner hva dere mener, selv om jeg liker mine godt. Trur de godt kan funke til å røffe ned/ opp en kjole, men ikke til fin fest, liksom. Hadde liksom ikke brukt dem på nyttårsfesten.

Går man forresten med støvletter inne i det hele tatt?

Gammel 26-10-12, 09:47   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I den gamle jobben min gikk jeg med støvletter inne, men hjemme hos folk tar jeg dem jo av. Nå har jeg en jobb med svært annerledes kleskode, og der går jeg med innesko inne og utesko ute.

Gammel 26-10-12, 09:48   #17
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg prøvde Clarks Karob på heathrow og angrer på at jeg ikke kjøpte dem. de var kjempegode å gå med og fine på:
http://www.zalando.no/clarks-karob-s...1c019-909.html

De var lekre ja

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 09:49   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Harriets var de jeg likte best av de dere viste, ja. Selv om de er litt for pene etter min smak.

Gammel 26-10-12, 09:52   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Disse har jo kilehæl da.

http://www.duoboots.com/ladies-boots...ather/blaye/d/

Gammel 26-10-12, 09:54   #20
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Det er da ingenting som er "litt for pent", det er som å bli litt for rik, litt for vakker eller litt for lykkelig. Umulig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.