Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Søsken som følger med eldre søsken på kamper og trening

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 23:24   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Søsken som følger med eldre søsken på kamper og trening

På fotballaget til sønnen min spiller et brødrepar. Brødrene har en yngre bror på 6 år som ofte eller alltid er med på kamper eller treninger, og ofte uten at en voksen er tilstede. Foreldrene leverer og henter. Det er moren som etterlater lillebroren alene, faren er selv tilstede og holder øye med sønnen sin.

Selv ville jeg ikke latt min sønn på samme alder være alene igjen i en sånn setting uten å avtale med en annen voksen. Han får ikke lov til å være uten voksne noe sted enda. Er jeg veldig overbeskyttende som tenker slik? Vi leverte eldste alene på trening fra han var 8 år, og da var vi noen av de siste som fortsatt var til stede under treningene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.