|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nju nja njo
|
![]() Flytende mineralfoundationDet finnes sånne ting, sant?
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Flytende mineralfoundationJa, og som jeg kommer på i farten så finner du det hos Jane Iredale. Norsk link her: http://shop.janeiredale.no/Default.aspx?ID=299
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytende mineralfoundationJeg har prøvd flytende både fra Jane Iredale og GloMinerals, og avbefaler dem på det varmeste. JI har ekkel konsistens og dekker null, samt føles seig på huden. Glominerals tørket for raskt, og føltes ekkel og så enda verre ut. Jeg har tørr og fuktfattig hud som ikke er særlig krevende når det gjelder dekkevne.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Flytende mineralfoundationEnig i mye du skriver, Nera.
![]() |
#5 |
nju nja njo
|
![]() Re: Flytende mineralfoundationTakker for svar, Nera. Jeg visste ikke dette og siden jeg har tenåringshud ønsker jeg ikke noe som får den til å blomstre opp. Mineralpudder er det eneste jeg har kunnet brukt som faktisk får huden til å bli bedre.
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytende mineralfoundationJeg ville vært nøye at underlaget er bra, dvs. vært nøye med peeling og fuktighet, og deretter brukt et tynt lag vanlig mineralfoundation, rett og slett. Jeg har som nevnt tørr hud, og har egentlig ingen problemer med pudderprodukter av den grunn. Cluet er å bruke veldig lite, og gjerne bruke en primer eller liknende under. For tiden eksperimenterer jeg med å bruke en BB-krem som primer, og deretter mineralfoundation, for da kan jeg oppnå bedre dekkevne ved mye mindre pudder. Jeg bruker en asiatisk BB-krem som heter Missha M Perfect Cover, som jeg ikke liker finishen på uten noe over.
![]() |
#7 |
nju nja njo
|
![]() Re: Flytende mineralfoundationJeg hører "alle" prater om disse primerne (i min jobb-nerde-verden er en primer noe helt annet
![]() |
|
|