Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegaver til ungene (a.k.a. hvilken dings skal vi kjøpe i år)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-12, 18:41   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julegaver til ungene (a.k.a. hvilken dings skal vi kjøpe i år)

De må vel få gaver i år også. Og i år har jeg ikke noe fornuftig de trenger tror jeg, bortsett fra storebror som trenger ski. Det tror jeg han skal slippe å få til jul.

Plutten har et par duploesker i boden jeg tenkte han skulle få. Så han er i boks. Mikro får papiret eller noe sånt, jeg regner med han ikke er interessert i det som er inni uansett.

Mehn - ipad mini? Ipod? Minipc? Kurio?
Eller opplevelse? Sydentur kan være noe, det ønsker de seg oppriktig.

Hva får deres unger i år?

Gammel 26-10-12, 18:46   #2
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)

Lille Persille 19 mnd i desember skal få dukkeseng fra Smallstuff av oss.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 18:48   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Mine får skikkelig gode soveposer av meg. De skal brukes når vi er på tur med lavvo'n vår.
Av besteforeldrene får de zå vidt jeg har skjønt dundyner. Det har de ønsket seg helt siden vi voksne fikk til jul i fjor.

Dingser har de nok av (dvs de har Mp3, DS og tilgang på en gammel pc) og jeg ønsker ikke enda flere duppeditter som oppfordrer til sofasitting. Vi har nok problemer med det som vi har allerede.

Sist redigert av Lhi-My : 26-10-12 kl 18:56.
Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 18:49   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Happycat sekkestoler er også noe jeg vurderer. De trenger noe sånt til rommene sine.

Gammel 26-10-12, 18:51   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenker de skal få et eller annet musikksystem til rommet sitt. Jeg klarer ikke tenke ut hva.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 18:52   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden får

Dette playmosettet,kjøpt til halv pris på biit.

+ denne tlf tror jeg, eller muligens ipod touch

Sist redigert av Chablis : 26-10-12 kl 19:44.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 18:53   #7
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er drit lei av at de krangler om iPaden min, Vesla på 2.5 prøvde å giljotinere storebroren sin med den her om dagen, så jeg lurer på om storebror skal få en ipad mini.

Gammel 26-10-12, 19:00   #8
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster får iPad mini. De to yngste vet jeg ikke ennå. Men må vel snart finne på noe. Er spesielt minstemor som er vanskelig å kjøpe til.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 19:28   #9
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her får de to største stiga kjelke, altså en hver. Storesøster får i tillegg lego friends "Olivias hus" som de har på tilbud nå, men jeg antar det ikke er noe for dine gutter, Katta? Mellomste får bro og sykebil til briobanen som hun fikk i bursdagsgave i september. Minstemor får foreløpig ingenting, jeg vet ikke om hun er gammel nok til å få papiret en gang.

Vi lurte på å kjøpe en ipod touch til eldste, men har bestemt oss for å vente. Kanskje hun får en Ipad mini til neste år heller. Ungene krangler om ipaden her i huset også.

Jeg er forresten ferdig med alle gavene til ungene i venne- og familiegjengen. Har bestilt det meste på nett og er ganske fornøyd med meg selv.

Gammel 26-10-12, 19:36   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Lillebror på straks 2 år får seng til bursdag og jul. Slår sammen bursdag og julegave fra oss og besteforeldre.
Storebror er vi ikke helt sikre på enda. Men begge får nok årskort på Lilleputthammer/Lekeland.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 19:40   #11
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror våre tre får IpadMini.

Gammel 26-10-12, 19:46   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Våre får en IPad (på deling). Jeg tror ikke det blir en mini.
Den skal brukes mest til spill.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 19:49   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hva koster Ipad mini?

Har ikke peiling på hva vi skal gi enda.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 19:51   #14
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Jeg tror våre tre får IpadMini.

En hver?

Jeg har nemlig brukt i underkant av fire tusen på 10 unger, inkludert mine egne og har hittil tenkt at jeg har vært raus.

Gammel 26-10-12, 19:53   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En IPad er for meg i overkant dyrt altså, men det blir litt sånn til hele familien-greie. De får ikke en hver.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 19:56   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror får Playmobil: T-Rex med vulkan, mellomsøster får Playmobil: Bil og hestehenger og lillebror får en ball som spiller musikk.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 19:56   #17
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hva koster Ipad mini?

Har ikke peiling på hva vi skal gi enda.

En kjapp kikk på Apple store så ser det ut som om den ligger på 2590,-

Gammel 26-10-12, 19:56   #18
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Eldste skal få ipod touch.

Yngste trenger jeg hjelp til, aner rett og slett ikke, gutt 4 år. Jeg står helt fast.

Gammel 26-10-12, 19:59   #19
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Eldste skal få ipod touch.

Yngste trenger jeg hjelp til, aner rett og slett ikke, gutt 4 år. Jeg står helt fast.

De har blå stiga rattkjelke på salg på lekmer.no til 449,-

Duplo? Brio? Ski? cdspiller?

Gammel 26-10-12, 20:02   #20
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg tenker de skal få et eller annet musikksystem til rommet sitt. Jeg klarer ikke tenke ut hva.

Samme tenker vi til de store. Minsten, tja, en traktor til?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.