|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Gi meg ditt beste oppbevaringstips!Vi har et lite hus på ca. 100 kvm med god planløsning, men alt for lite oppbevaringsplass. Vi har dessuten nesten ikke bodplass, og vi må derfor ha det meste av tøyet inne. Barna har så mye leker at rommene deres er i ferd med å renne over. De har relativt store rom (ca. 12 kvm), men vi må finne en bedre måte å møblene rommene på og kanskje bytte ut oppbevaringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gi meg ditt beste oppbevaringstips!Jeg ville begynt med å rydde i lekene. Hva kan kastes? Kan ungene ha bruktsalg? (Grønn Hverdag arrangerer vel bruktmarked i de fleste byer med jevne mellomrom) Kan noe gis bort? Er det noe de ikke leker med lenger som dere vil lagre på mørkloft, f eks?
![]() |
![]() |
#3 |
villende
|
![]() Sv: Gi meg ditt beste oppbevaringstips!Det er veldig mye Lego, ferdig montert, som de leker mye med. Det er bøker, spill og puslespill som brukes en del, spesielt når de har besøk. Dessuten har Mini masse kjøkkenutstyr (mye arvet) og masse Barbie og dukker med utstyr som også er arvet. Hun er typen som leker masse. Vi har nettopp hatt en skikkelig rufs og gitt bort masse, så det som er igjen nå er faktisk ting de bruker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg ditt beste oppbevaringstips!Jeg kaster mye. Gjemmer det jeg er i tvil om skal kastes. Barna har høye skap med to lagringshyller øverst, så et heng og til slutt fire trådhyller. Det gir god oversikt. Jeg har gardintrapp festet i trappeoppgangen for rask tilgang til lagerhyllene. Barna har senger med tre store skuffer under. Og til slutt IKEA reoler som vist over på vegg.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg ditt beste oppbevaringstips!Pax fra IKEA, de finnes i 200 og 236 cm høyde. Vi har de høyeste med skyvedører, de sluker mye. Senger med oppbevaring under er også lurt.
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Gi meg ditt beste oppbevaringstips!Snupp har seng med skuffeseng under, men jeg tror Mini skal få en annen type når hun nå skal over fra skyveseng til stor seng. Jeg ser helt klart poenget med å ha oppbevaring under sengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Gi meg ditt beste oppbevaringstips!Mitt beste oppbevaringstips er å rydde. Garasjen vår var nå stappfull av alskens ting og tang, og hadde knapt plass til elbilen. Etter en times rydding er den oversiktlig og ikke full i det hele tatt. Vi rydder bare alt for sjelden.
![]() |
|
|