|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til julegave til en jente på 8 årSnuppa har nettopp hatt bursdag, da fikk hun masse fint og har egentlig ikke noen ønsker til jul. Hun hadde et men det snappa mormor så jeg er litt cluless egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årDersom hun er av den typen som er glad i teater e.l., hva med billetter til noe som går i romjulen. Nøtteknekkeren f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årStraks 8-åringen her ønsker seg VIP medlemskap på Moviestarplanet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årMin jente som blir 8 over nyttår ønsker seg lego friends rideleir, ipod touch, bøker og lydbøker.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 år
Det bør du la ungen bruke egene penger på det. Det blir garantert siste gangen. Mazungen har vært fortvilet over å ha kastet bort så mye penger. Hadde hun fått det hadde hun ikke lært den leksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årJeg kjøpe lego friends rideleir til henne. Håper det blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årMin hadde blitt såååååå misunnelig!
![]() |
#8 |
nygift
|
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årVi selger ganske mye lego friends, top model, monster high og den nye fotspa'en med perler orbeez.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årJeg hadde egentlig tenkt å kjøpe ipod touch til min, men kan hende jeg heller kjøper lego friends rideleir og gir ipod til bursdag i februar. Greit å ha noe å leke med i julen også tenker jeg.
![]() |
#11 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årMi ønsker seg krølltang.
![]() |
#12 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årI fjor, da LilleVenn var 8, var Skylanders mektig populært. Nå er det vel akkurat kommet i ny utgave, så det kan kanskje være noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julegave til en jente på 8 årTakk for gode tips alle sammen, julegaven er herved innkjøpt! Lego friends rideleir. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|