Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til julegave til jente på 17

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-12, 07:32   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Tips til julegave til jente på 17

Jeg er blank.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 08:16   #2
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til julegave til jente på 17

Jenta mi på 17 år ønskr seg alltid gavekort eller penger.
En populær gave i sommer da hun hadde bursdag, var gavekort på iTunes og en portabel høyttaler som kan kobles med venninnenes høyttalere for å få bedre lyd. Kjøpte den på Expert til 200 kr, den heter Music Angel:

Gammel 31-10-12, 08:21   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jenta mi på 17 år ønskr seg alltid gavekort eller penger.

Jeg vet - det er alltid safe, og til bursdager gir jeg nesten alltid penger om det er det de ønsker seg mest, men til jul synes jeg liksom det er litt stas med en "ordentlig" gave under treet.

Men de høytalergreiene (knirk) var jo fine!

Gammel 31-10-12, 08:24   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Undertøy, falske negler, hårkur, en god mascara, tøysko frå HM, nattpysj med Hello Kitty på osv, osv.

Gammel 31-10-12, 08:25   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyttalerne er bra!
Jeg har et par 17 åringer å kjøpe til, ifjor kjøpte jeg store ullskjerf, håndkrem og leppepomade. Falt veldig godt i smak.
Farger som grått, sort og burgunder er topp.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 08:26   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

, nattpysj med Hello Kitty på osv, osv.

Til en 17-åring? Ja, hva vet vel jeg.

Gammel 31-10-12, 08:27   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Til en 17-åring? Ja, hva vet vel jeg.

Dei 17årsjentene eg kjenner elske HK på linje med 7åringen min. Det er visst ei greie.

Gammel 31-10-12, 08:31   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dei 17årsjentene eg kjenner elske HK på linje med 7åringen min. Det er visst ei greie.

Men det er vel en fare for at det også kan bli helbom som i elsker eller hater?

Men får man tak i HK i voksenstørrelser, altså (hun bruker str. S, jeg bruker str. M)?

Gammel 31-10-12, 08:31   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

ingen HK til min 16-åring....., men votter, ullskjerf/halser, mengder med håndkrem, ansiktskremer, god mascara, gavekort på itunes. Helt klart innertier. I tillegg til bøker (men der er kanskje min igjen litt overinteressert i bøker).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 08:33   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Men om det blir bom så har jo ho i alle fall noko å sove i. HM har!

Gammel 31-10-12, 09:12   #11
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

En litt 'dyrere' shampo og balsam er også populært her hvis du vet skostr er disse tøflene som de selger alle steder populære, de dresser dem med seg på besøk til venner osv. Litt høye myke tøfler i hvite eller grå med skåler på. Selges i klesbutikker alla hennes&mauritz, Kappahl osv..

Gammel 31-10-12, 09:13   #12
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Forbaska iphone 'såler' ikke skåler..

Gammel 31-10-12, 21:40   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Store skjerf, bøker, kinobilletter, pysj

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.