|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Kassaapparat til 2,5 åringDette tror jeg ville være en midt i blinken julegave til mellomste. Men det er jo så mange forskjellige å velge mellom. Hvilken anbefaler du?
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringJohannes har dette:
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringVi har et sånt plastikk-greie et, men det er veldig flittig i bruk altså. Selv om kvaliteten sikkert kan diskuteres. Ungene her lager butikk av alt mulig og kassaapparatet brukes av tiåringen med venner såvel som treåringen.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringBarna mine har hatt et slikt: http://biit.no/FISHER-PRICE-Cash-register/dp/B0002HB0HI |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringLillebror har et fra ToysRus. Det er ikke rælete og blir ofte lekt med når eldstemann har kafè med jentene i gata.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringMine barn har visst hatt tre kassaapparater, når jeg tenker etter. Det ene er fra Fisher Price, det andre er ett solid, arvet ett fra Haba og det tredje er det som Niobe viser. Sistnevnte datt fort fra hverandre og ble kjapt totalt ødelagt. De to andre har vært mye lekt med og er like fine. Haba-kassaapparatet er faktisk arvet etter barnas 25 år gamle tante, så det er iallefall solid. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringIkke skriv det på ønskelista hennes. Det gjorde snuppa den jula hun var 4, og hun fikk 4 stykker.
|
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringDet året Vesla fikk kassaapparat i julegave, hun var nettopp fylt 3 år, så lekte hun bare med det hele kvelden. Det var gave nr. 2 hun åpnet og hun var så oppslukt at vi nærmest tvang henne til å åpne resten av gavene sine.
|
|
|
#10 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringVi har det samme som Niobe, og det er veldig plæstik og skuffen er allerede gåen etter en måned. Ville kjøpt det fra Fisher Price om jeg kunne valgt selv.
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Kassaapparat til 2,5 åring
Fireåringen min fikk denne i mars og elsker den fremdeles. Han har stort lekekjøkken med kaffemaskin, mixmaster og masse annet tilbehør på rommet sitt (til jul får han mikro og), så nå pleier han å leke kafé der oppe.
|
|
|
#12 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi hadde dette, men det levde sitt eget liv. Begynte å pipe midt på natten ol. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringSer at et par stykker over her har hatt dårlig erfaring med det. Kanskje vi har vært heldige da. Han leker ikke så "penslig" med tingene sine heller, og det er like fint enda.
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringHun er ikke veldig forsiktig av seg så jeg tenker at færre deler og mindre elektronikk er bedre, men samtidig at det går an å gjøre noe med det. Så litt på det fra Fisher Price, det er ok altså?
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringVi har det fra Fisher Price, arvet etter en kusine så det er nok ca 10 år gammelt. Like fint og veldig populær leke. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringDet FP-apparatet brukes jevnlig av både små og litt større barn her hjemme.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringFisherprice har vi også. Det vil nok være stor stas. lillebror var forøvrig med bestemor på visning en gang. de hadde et slikt kassaapparat og han måtte bæres ut, hylende og i vinkel fordi han ville leke med "apatet" - Han fikk forøvrig et slikt til jul samme år - og han leker jevnlig med det fortsatt.
|
|
|
#19 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
enda værre kunne det blitt om det var lyd i mikrofonen om natta
|
|
|
#20 |
|
Kakemonster
|
Samme her, vårt fungerer utmerket. Jeg tror kusina til Kosegrisen også har akkurat dette, og jeg har ikke hørt om noe krøll der heller.
|
|
![]() |
|
|