|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenDere som synes det er dødsteit å feire Thanksgiving, kan trykke her.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings og inspirasjonstråden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings og inspirasjonstrådenJeg synes ikke det er dødsteit. Kos deg med det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings og inspirasjonstrådenMen hvem spiller? Nidaros Domers vs Oslo Vikings?
![]() |
#7 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenSøtpoteter. Potetmos. Jello salad. Marshmallow- og kokossalat. Waldorfsalat. Rundstykker, eller så ser jeg at noen bruker corn bread.
![]() |
#8 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenAlle slags paier i alle former og størrelser, så klart. Pecan, apple sour cream, banana cream, noen liker pumpkin, lemon meringue, key lime...
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenJammen det er for sent.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstråden"Man skal ta vare på festdagene, hverdager fins det nok av", sa min kloke gammeltante. Så hvorfor ikke feire Thanksgiving, du kan jo kalle det Høsttakkefest om noen (ikke noen, hun er ikke sånn kjip) synes det blir for amerikanisert og kommerst.
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenSkikkelig god kalkun er det viktigste. Anbefaler fersk fra Stange om du får tak i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenNå fikk jeg lyst på kalkun.
![]() |
#15 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenJeg henger meg på fordi vi har snakket om å gjøre akkurat det samme!
![]() |
![]() |
#16 |
Audacious
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenJeg skal ha det samme, dsv. jeg har bursdag dagen før Thanksgiving så jeg skal ha Thanksgivingsbursdagsmiddagsselskap i år.
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
Centra pleier å ha, men de er jo bare to butikker her i landet. Kanskje Ultra? Evt. prøve med en spesialbestilling i din lokale butikk?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenJa, her skal det feires!
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Thanksgiving 2012] Planleggings- og inspirasjonstrådenVi er ikke hjemme i jula i år, så å invitere noe familie til oss på thanksgiving er egentlig en god idé. Jeg skal lansere den for mannen min.
![]() |
![]() |
|
|