|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Plate til å ha foran peisI juli fikk vi et firma til å sette inn ny peis for oss, og vi skulle få platen som skal være foran et par dager etterpå. Ja dette er nå over 3 mnd siden og ingen plate har kommet. Jeg har purret og purret og får til svar at jeg ringer deg i morgen, eller vi kommer til uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisVet ikke hvilket firma dere brukte, men vi fikk satt inn peis på tirsdag av Henriksen peisforum. De lagde også plate til oss på bestilling av glass. Holder til på brobekk.
![]() |
![]() |
#3 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisVi kjøpte sånn plate (i glass) på XL-bygg. Der hadde de mange forskjellige, i både form og størrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisByggvareforretninger har enten på lager eller kan bestille. Og hvis du kan bruke en med standardmål (finnes maaange varianter) slipper du at det koster skjorta også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisHan kom selvsagt ikke, ikke svarer han på tlf heller.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisVi fikk bestillt det hos en glassmesterforretning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisDet firmaet hvor du kjøpte peisen har kanskje mal for plate og kan kanskje tipse om sted å bestille platen?
![]() |
#8 |
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisJoda det kunne de sikkert ha gjort. Det er jo de som skylder oss en plate.. Men siden de verken tar tlf eller kommer når de skal orker jeg ikke vente på de mere. Og vil finne et annet sted og heller betale på nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Plate til å ha foran peis
Det var det vi gjorde og bestillte etter mål, det blev veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisSå flott, da skal jeg gjøre det. Hvor mye koster det ca? Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Plate til å ha foran peisJeg husker ikke, men kan spørre mannen når han kommer hjem i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|