|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Balansesykkel til en på 20 mndNoen som har erfaring med hvilke som kan passe for en liten tass? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndLillesøster fikk en fra Puky til toårsdagen. Den var litt skummel og litt vanskelig til å begynne med, men etter en stund så suset hun rundt på den. Genial for balansen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndEllers er vel pukylino også grei vel? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndJeg valgte den som M^2 viser bilde av, og tror det var ganske greit, for han synes det var litt skummelt, og hadde nok synes det var enda skumlere om den ikke var stødig. Neste sommer kjøper jeg en sånn med bare to hjul.
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndpuky wutsch er fint om ikke barnet er veldig stort for alderen. Pukylino er for de enda mindre.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Balansesykkel til en på 20 mnd
Eller...denne... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndMin yngste var 1,5 da hun begynte med løpesykkel, da hadde hun hatt puky-sykkel fra 1 år. Jeg ville kjøpt løpesykkel til en nesten 2-åring.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Balansesykkel til en på 20 mnd
Hmm...ja, det blir vurdert ja. Den såg fin ut Puky, som var vist her. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndBare pass på at den blir lav nok. Min 2-åring fikk den minste fra Kettler i rød til 2-årsdagen, men den var akkurat en anelse for høy, så hun nektet å bruke den (den ble for ustabil). Så var jeg innom XXL en dag og der hadde de en knallråsa en som så lav ut, så jeg sjanset og jadda! Den passet perfekt.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndHmm... ja, det er jo kjedelig om han ikke tør å bruke den om den blir for høy. Jeg søkte etter løpesykkel og balansesykkel på xxl, men fikk ikke opp noen treff, heter det noe annet der mon tro? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndJeg fant den ikke der nå, men de hadde den der i sommer, det er vel ikke helt sesong for det.
|
|
|
#13 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Balansesykkel til en på 20 mndLillemor fikk Puky-balansesykkelen som vises over i råååsa til toårsdagen sin. Den passer for barn fra 86 cm og oppover, står det vel. Jeg tror ikke det er lett å finne balansesykler som er mindre enn det. |
|
|
|
![]() |
|
|