Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Endring av flytider - hva kan jeg kreve?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-12, 12:09   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endring av flytider - hva kan jeg kreve?

Jeg har bestilt flybilletter til Gdanks til neste sommer. Tenkte å overraske mannen med å reise bort på bursdagen hans.

Vi har bestilt utreise med Norwegian på fredagen og hadde retur med SAS søndag kveld kl 20:55. Noe av poenget var å få mye tid der uten å måtte mer enn en dag fri fra jobben. Nå har jeg fått mail fra SAS om at de har endret flytiden slik at vi har retur på søndag kl 13:45 og jeg er litt muggen.

Hadde jeg bestilt t/r med SAS kunne jeg kanskje krevd å få refundert hele reisen og så kunne vi reist et sted hvor flytidene passer litt bedre, men nåe er jeg vel kanskje stuck?

Noen gode tips/råd? Evt bare litt trøst?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.