|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Hva kjøper du til gutter i den alderen til jul? Skal vi lage en tråd med gode tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Min 11 åring får sparkesykkel med store hjul til jul. Det vet jeg han ønsker seg. Noen kule, store "skate"-skjorter tenker jeg også det blir. Den store guinness rekord boken 2012 ligger nok også under treet sammen med et plastation spill, bandy-køller og ball, smågaver som deo, hårgele og tøffe boksershorts.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Mine skal få ipad mini. Ipod er også på ønskelista sammen med nye mobiler og pc.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sparkesykkel med store hjul: Er det noen spesiell du anbefaler? Vi ønsker oss det til jul, både seksåringen og jeg, nemlig, og jeg har såvidt begynt å kikke litt rundt.
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Min tiåring ønsker seg følgende (kopiert fra ønskelista):
o Roald Dahl-bøker o Ruben Eliasen: Phenomena bøker (f.o.m nr. 1) o ”Alvedronninges riddere” –bokserie fra og med bok nr 3 (har de to første)
I tillegg kommer iPad og iPhone, (han fikk iPod touch til fødselsdagen sin i sommer, så det får han bare drømme videre om), og nytt kamera. Diverse PS3-spill. Dessuten trenger han nye ski.
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Min 9-åring ønsker seg penger og andre dyre duppeditter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Håper flere vil bidra til en julegaveliste som passer gutter på 10-12 år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Min 9-åring får BMX-sykkel, Guiness rekordbok og siste Doktor Proktorboka.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Poden ønsker seg heller ikke stort, så det er ikke så lett. Han har slukt Percy Jackson-bøkene og er i full gang med Kane-serien, så det kan godt hende han får en av dem, og så venter han på bok tre i "Secret Zoo"-serien, som skal komme rett før desember, så den tenker jeg han får til enten bursdag eller jul. Doktor Proktor er også en mulighet. Ellers tenker vi på et eksperimentsett av noe slag, kanskje noe med magneter og elektrisitet. Og ny pysjamas og hansker og lue og slikt. Mastermind var et godt tips, det har han likt godt når han har spilt det andre steder, og vi har det ikke selv.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Hva er Kane-serien, og Secret Zoo, Skilpadda? Min gutt har også lest Percy Jackson (og Hunger Games), og vil nok gjerne ha en ny serie som fenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Kane-serien er vel neste bokserie fra Rick riordan? Bok nr en heter "Den røde pyramide" og handlingen denne gangen er lagt til Egypt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pass på å ikke kjøp for stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Smugleser
|
Han har ønsket seg det i hele sommer, og jeg tipper den kommer til å blir brukt til å trikse og tryne med. Han er en fyr som lager hopp av plankebiter til sparkesykkelen, sykler off road med den vanlige fordi det er gøy etc. etc. Mannen har kjøpt på salg i høst, så jeg satser på at størrelsen er riktig.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
Kane-serien er Rick Riordans nye, ja, denne gangen med handling lagt til Egypt, og med egyptiske guder.
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Takk! Han leser engelsk helt fint, og har lest en eller to av Percy Jacksonbøkene på engelsk. Det gylne kompasset har han lest, skal sjekke de andre. Merkelig at han ikke har oppdaget Kane-serien selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Hva med Emerald Atlas-serien? (Smaragdatlaset heter den vel på norsk.) Jeg har ikke lest den selv, bare sett den hos Amazon og i bokhandelvinduer.
![]() |
|
|