Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaringer med pysjamas fra Name-on?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-12, 14:41   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Erfaringer med pysjamas fra Name-on?

Jeg har bestilt pysjer til gutta, og burde sikkert hørt her inne først om noen hadde erfaringer med den. http://www.nameon.no/til-barna/pyjamas/pyjamas-barn

Er det en helt ok pysj eller har jeg kjøpt katta i sekken?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 21:55   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med pysjamas fra Name-on?

Ingen som har kjøpt pysj derfra?

Gammel 21-11-12, 12:30   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Sv: Erfaringer med pysjamas fra Name-on?

De har kommet, og til info: Strikken i buksene er veldig stram! ...men kjempegod service da jeg ringte for å klage; kunne velge mellom prisavslag eller nye pysjer i større størrelse og jeg valgte det siste. Veldig fine pysjer. Skulle bare ønske de hadde i flanell også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.