|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
nju nja njo
|
Trillekoffert til barnVi skal kjøpe trillekoffert til jenta, straks 4 år, i julegave og jeg lurer på om det er noen som kan anbefale eller avbefale noen? Jeg ser at de selger noen på lekebutikken, men er de greie eller bør jeg gå på en koffert/veskebutikk? Det er snakk om en sånn liten en som hun kan ha leker i og ta med som håndbagasje. Rosa er nok heller ingen ulempe.
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trillekoffert til barnBarna har hatt slike myke barnekofferter; snuppa med prinsesser og poden med Tigergutt. Første var kjøpt i Disneyland og andre på HM (av alle steder). Disse har holdt helt utmerket, og jeg tror kvaliteten er ganske lik på slike kofferter. De ser liksom ikke så robuste ut, men holder seg bra. Vi har vært en god del ute og reist, og begge kofferter kan fint arves
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trillekoffert til barnJunior på fire brukte den på ferietur i sommer og den var helt super. Dro han rundt på flyplassen når han ble sliten. Veldig greit for både han og oss siden vi da hadde kontroll på hvor han var. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Trillekoffert til barnTrunki fikk vår 2-åring også, men jeg synes den er upraktisk.
|
|
|
#8 |
|
nju nja njo
|
Re: Sv: Trillekoffert til barn
Hvordan upraktisk?
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Re: Sv: Trillekoffert til barn
Iom at den er hard får den ikke blitt noe mindre om du skjønner. Synes formatet er litt upraktisk. En flatere trillekoffert i stoff er enklere å pakke i bilen. Også synes jeg det trekkeettersegkonseptet er noe som funker kun i teorien, ikke så godt i praksis. Men mulig det funker bedre med en 3-4-åring altså.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Trillekoffert til barnStørstejenta har fått en vanlig liten trillekoffert. Liten nok til at den kan gå som håndbaggasje, men også hardfør nok til at den tåler å gå som vanlig baggasje. Den er rød, så finner den fort igjen på båndet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Trillekoffert til barn
Vi har brukt barnehagesekkene deres til å ha med på flytur inn i kabinen.
|
|
|
#12 |
|
nju nja njo
|
Re: Trillekoffert til barnDet med å få ting ut av den er et viktig argument. Hun er jo uansett så stor at vi ikke trenger å trille rundt med henne.
|
|
|
#13 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Trillekoffert til barnKr 250,- på BR Leker:
|
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Sv: Trillekoffert til barnPoden fikk en myk med frosker på, kjøpt på Sandvika storsenter. Den var dyr synes jeg, me svigermor kjøpte i julegave til han så da var det hennes valg. Sist redigert av Chablis : 08-11-12 kl 13:42. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trillekoffert til barnAnbefaler Samsonite sine barne-kofferter! Alle jentene mine har hver sin - en krokodille, en bie og en marihøne |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trillekoffert til barnJentene mine har også Samsonite, både jeg og de liker dem veldig godt.
|
|
|
#19 |
|
Klar
|
Sv: Trillekoffert til barnFrøkna vår klarte å gå/løpe overraskende langt og lenge så lenge hun fikk trekke en trillekoffert etter seg! Tror hun følte seg veldig stor, og så fikk hun så mye positiv oppmerksomhet fra sine medpassasjerer, så da fikk hun litt ekstra energi. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Trillekoffert til barnKnerten har trunki i tigermønster og både han og vi er veldig glad i den. Det er særdeles praktisk å ha en koffert man kan sitte på når man må vente lenge på innsjekking og stå i kø på flyplasser.
|
|
![]() |
|
|