|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: FarsdagUngane har laga kort og eg har kjøpt ein liten ting som blir til han frå ungane. Og same dag så får eg både min pappa og svigerpappa på besøk, så eg har kjøpt inn ( jada ) marsipankake til dei.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: FarsdagDa vi bodde sammen, ble farsdag markert med kake og pakke. Nå har jeg sendt med barnet en pakke, så får faren velge selv om han vil gjøre noe mer.
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FarsdagJeg har kjøpt pakke med to store melkesjokolade-plater til pappaen min. Han er grei sånn, enkel å glede. Mannen er det verre med, men jeg pleier å kjøpe gave til han også, også får han noe fra ungene. Må på shopping i morgen, kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FarsdagJoa, vi spiser marsipankake.
![]() |
#8 |
trøtt
|
![]() Sv: FarsdagMannen min får tegninger fra minsten + noe eldstemann har laget på skolen. Pappen min skal få dette: http://www2.verdensgaver.no/privat/index.cfm?p=FAR1 Farsdagspakke fra Unicef.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: FarsdagVi feirer litt. Han må vel få kake på sengen.
![]() |
#10 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: FarsdagFeiringen her er heller laber, men det blir et kort på sengen og gaven hans i år blir valgfri: ny vaskemaskin han må kjøpe selv eller time til sterilisering. :raus:
![]() |
#11 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: FarsdagVi har blitt enige om å hoppe pent over både morsdag og farsdag her i huset. Tenker jeg sender en melding til faren min og gratulerer.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: FarsdagVi feirer det med gave fra gutta, kort og kake på senga. Vi kjøper litt dyre gaver til hverandre egentlig. Sikkert dyrere enn mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: FarsdagJeg har kjøpt gave til sambo og eldsta produserer kort, krone, armbånd og gudene vet hva av papir.
![]() |
#14 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: FarsdagUngene har kjøpt en gave, og så blir det vel en kake tenker jeg.
![]() |
#16 |
Curlingkone
|
![]() Sv: FarsdagHer markeres dagen for pappaen i dette hjemmet. Har gitt beskjed til minog mannens foreldre at disse dagene ikke markeres for dem lengre etter at vi ble foreldre selv. Syns det ville blitt for mye. Jeg baker kake, som jeg og snupp server på senga, sammen med en liten gave. Har ikke kjøpt enda, men blir nok en fleecegenser tror jeg.
![]() |
#17 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: FarsdagFrokost på sengen, tegninger og kort fra barna, kanskje en liten gave, ekstra god middag, kake eller vafler eller dessert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: FarsdagFor en gangs skyld hadde jeg kjøpt gave, også rekker den ikke fram i tide. Kjøpte ei fin, litt baggy lue fra North Face. Tipper kidsa vil at bi skal bake litt også, og sa blir det vel det.
![]() |
#20 |
Søt og rar
|
![]() Sv: FarsdagJeg har vokst opp med å markere pappas farsdag, så det er naturlig å videreføre tradisjonen for min del.
![]() |
|
|