|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?Hmm, skal ha sånn tre til gangen, men hjernen er offer for oljemaling og virker ikke. Har søkt på forumet, for jeg vet at det skal hvert fall være 3-4 tråder om det samme. Men, men. But, but. Dere vet hvilket jeg mener? Sånn stilig man har i gangen, som man også kan henge klær på. (Men å dekke til vidunderet med klær, da?)
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?
![]() |
#3 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?På interiørbutikken "Mitt Hjem" i Sandefjord har de et slikt tre - men det er sånn som skal stå på gulvet - men kan sikkert henges på veggen også.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?De har på Skeidar også (hvitt eller sort) - ikke så fancy som de andre kanskje, men billigere. Nettsida deres falt ned i det jeg søkte det opp, så derfor ingen link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?Sørensen og Østlyngen i Bygdøy alle har dem.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?Jeg kjøpte et til jobb for noen år tilbake. Jeg skal se om jeg klarer (og husker) å grave fram navnet til deg i morgen. (Det er lov til å minne meg på det hvis du ikke hører fra meg på et par dager.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?Hva med å male treet på veggen, og ha knotter på greinene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?Swedese?
![]() |
#15 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Arg! Hvor ble det av interiørtreet man kan henge klær på?
Stemmer! Jeg har katalogen med treet her hjemme. Holdt på å kjøpe det for noen år sidden, men det var for bredt for veggen det skulle henge på
![]() |
|
|