Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jungelboka på Det Norske Teateret

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 21:30   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jungelboka på Det Norske Teateret

Hvis dere har muligheten til å se denne forestillingen - GJØR DET!!
For en fantastisk forestilling, ungene storkoste seg, mor likeså.

Anbefalt fra 10-11 år, dette er en forestilling for hele familien (med litt større barn).
Ett lite klipp fra forestillingen i 2008, da med Adil som Mowgli, Mowgli spilles i år av Kash King Gashamura, ikke like flink danser som Adil, men tok det igjen på det musikalske.


(Kilde: youtube.com)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 23:36   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.511
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jungelboka på Det Norske Teateret

Eg såg det med Adil og var overbegeistra! Humoren, typane og tolkninga var utruleg bra! Eg tenker framleis på apekattane i kvite dressar, kvar gong nokon seier "vestkantgutt".

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 00:32   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jungelboka på Det Norske Teateret

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg såg det med Adil og var overbegeistra! Humoren, typane og tolkninga var utruleg bra! Eg tenker framleis på apekattane i kvite dressar, kvar gong nokon seier "vestkantgutt".

Apekattene var like strålende denne gangen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 06:12   #4
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Jungelboka på Det Norske Teateret

Jeg så den på lørdag. Helt enig, den var utrolig bra!

Jeg så den sammen med 7 åringen min. Hun likte også stykket og har snakket veldig mye om det i etterkant, men hun hadde fått mye større utbytte om hun var litt eldre. Det var en del av poengene hun ikke tok. Og særlig vestkantsapene hadde en litt engelske fraser hist og her.

__________________
2005 - 2007 - 2011
Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 08:58   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jungelboka på Det Norske Teateret

Jeg har ikke sett den, men da den gikk her i Stavanger i fjor, var svigerinnen min og så den 3-4 ganger tror jeg, hun snakket ikke om annet i ukesvis. Høres jo helt fantastisk ut da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 09:34   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jungelboka på Det Norske Teateret

Jeg og venninnen min vurderte den sammen med gutta mine på 6 og 10 år, vi fant ut at yngste var for liten. Så vi skal på Karslon på taket nå på lørdag i stede.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no