|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Brennpunkt om bidragJeg har aldri noensinne sett er dårligere program. Er det mulig?!!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brennpunkt om bidragEnig! Det var bare tant og fjas og det er litt synd fordi temaet er alvorlig nok.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Brennpunkt om bidragJeg så på det og tenkte det var en reportasje fra omstillingskommunen Sør-Varanger. Ble skikkelig forbauset når det på slutten viste seg at det var Brennpunkt. Om hva da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Brennpunkt om bidragOg hvorfor barneintervjuer i stikk hele veien?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Brennpunkt om bidragMerkelig hele greia, ja.
![]() |
#7 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Brennpunkt om bidragDet var så elendig at jeg slo av etter et kvarter. Da hadde jeg virkelig prøvd, men orket ikke mer. Det handlet jo egentlig ikke om noe som helst!
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Brennpunkt om bidragMen 3000 i en hule? Ti barn født i en hule? Wow!
![]() |
#9 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Brennpunkt om bidrag
Min bestemor bodde i den hula, med fire barn. Altså, mine tanter og onkler. Hun var i tillegg alene med dem fordi mannen omkom på havet. Bestemor var ei grepa dame!
![]() |
#10 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brennpunkt om bidragog jeg som lurte på å finne igjen kveldens program i nett-tv ser ut som den trygt kan utgå.
![]() |
#11 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brennpunkt om bidragJeg satt det på opptak på PVR boksen i går, fordi jeg ikke hadde mulighet til å se, men da ser det ut som om det bare kan gå i det store arkivet uten videre undersøkelser...
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Brennpunkt om bidragJeg så litt. Det der gruveopplegget var litt malplassert, men jeg synes faktisk det var litt ok å se hva barn faktisk tenker om ting som dukker opp i tilknytning brudd.
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Brennpunkt om bidragHvis jeg skulle ha laget dokumentaren ville jeg feks tatt utg. pkt i jobben de gjør på innkrevingssentralen i fht dem som ikke vil betale og satt det i kontrast med dette perspektivet:
![]() |
|
|