|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() SAS - nå ser det mørkt utJeg har kjent deg i tjue år. Du har gitt meg mange fine ferie, familie og fotballopplevelser. Takk SAS! Det har vært en hyggelig reise.
Pappaen til kiddo født 2010. Sist redigert av Wingman : 18-11-12 kl 14:07. Årsak: edit: kun en link fungerte |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utJeg tror egentlig også at det ordner seg. Men jeg tenker også at Købenturen om et par uker går i vasken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
her skal det bli liv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utlegge ved mitt beste spotte-bilde av SAS da!
![]() |
#6 |
Tåler regn
|
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utKjenner jeg er lettet over at jeg bestilte flybiletter til sommeren gjennom Norwegian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Endelig mamma
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utDet BØR ordne seg, for jeg skal hjem til Bodø til helga med SAS og ha ikke mindre enn TO jentedager/kvelder.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt ut
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utJeg lurer på om ikke det fornuftige hadde være å la SAS gå konkurs, slik at man kan kvitte seg med de absurd gode ansatteavtalene de ser ut til å slite med. Så kan de gjenoppstå med fornuftige vilkår til samtlige ansatte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
her skal det bli liv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utFlere tusen ansatte og hele Svalbard "isolert" på kort sikt.
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utJeg lurer også på om en konkurs og nystart er det som er mest fornuftig på lang sikt. Men det er ikke noe særlig dette her. Mange som står i fare for å miste jobbene sine. Jeg har også bestilt en flybillett med SAS i neste uke, men det er tross alt et miniproblem i den store sammenhengen, i verste fall kan jeg ta bilen dit jeg skal.
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utJa huff, vi har billetter til Usa for 12 personer...
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utHvis man har betalt med kredittkort kan man visstnok kreve pengene tilbake gjennom kredittkortselskapet.
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: SAS nå ser det mørkt utVi har i dag kjøpt Ryanair-billetter i tillegg til sas-billettene vi har til England til jul. Vi ønsker ikke å stå der uten mulighet til å komme seg dit.
![]() |
|
|