Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tette igjen dysene på boblebadekar

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-12, 13:38   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tette igjen dysene på boblebadekar

Jeg har et hjørneboblebadekar på badet mitt hvor motoren er gått i stykker, og jeg får aldri somlet meg til å bestille elektriker for å fikse det. Dermed kan vi jo heller ikke bruke det fordi jeg ikke får blåst ut dritten av dysene. Før det gikk i stykker brukte vi så og si aldri boblene, bare badet vanlig, så strengt tatt kunne jeg tenke meg å heller bytte ut badekaret med et uten bobler som man må drive og rense og styre med. Men det er jo både masse jobb og dyrt å kvitte meg med det jeg har og få tak i nytt.

Derfor lurer jeg på om jeg rett og slett bare kan skru ut dysene og skru inn noen som gjør karet tett og det funker som et vanlig badekar. Noe som har hørt om det? Har prøvd å google uten hell.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 14:32   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tette igjen dysene på boblebadekar

Abonnerer! Vårt badekar (med dusj) er også av boblebad-typen, og vi bruker aldri boblebadfunksjonen, så de dysene er bare i veien. Irriterende å måtte ligge på dem når man bader, og stå på dem i dusjen. Vil bytte ut hele badekaret, men å få bort dysene hadde jo vært enklere om det går.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no