Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp, vi skal ha barnedåp! (igjen)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-12, 18:28   #1
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp, vi skal ha barnedåp! (igjen)

Ja, vi skal ha barnedåp og blir 29 små og store. Tanta til mannen har vært så hyggelig og tilbudt seg å lage suppe til alle sammen (Hurra!). En kjøttsuppe med bønner og svineknoke. Den skal visstnok være veldig god og mettende. Hva passer til en slik suppe, tror dere? Kan jeg bake foccacia til eller blir det helt feil. Er det noe annet enkelt og godt vi kan supplere med?

Også dåpskake. Tidligere har vi bestilt en kake fra et bakeri, men jeg tror jeg skal prøve å fikse selv denne gangen. Jeg har jo bokstavutstikkere og alt ting (skal se jeg endelig får bidra i en av kaketrådene, hvilken av dem gjenstår å se). Men hva har man inni selve kaka? :blank: Jeg er glad i valnøtter, hva kombinerer man slikt med i tilfelle? Eller er det noe annet som passer bedre?

Hvilke kaker forventer dere å finne på et festbord? Hva må være der? Holder det med kaker eller bør vi ha en form for dessert også? Vi har festen i ett så det er ingen som kommer kun til kaker. Alle får alt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.