|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Har du startet på årets julebakst? | |||
Ja, jeg har startet bakingen til årets jul og er rett og slett ikke vel bevart. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 12,72% |
Nei, det skulle tatt seg ut. |
151 | 87,28% |
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Som julebaksten på kjerringaJeg ser med sjokk, vantro og forundring at opptil flere jeg kjenner har startet på årets julebakst, og det er jo faktisk ikke desember enda en gang. Jeg trenger å vite omfanget av disse perversitetene (påvirket av en annen tråd fikk jeg lyst til å bruke dette ordet selv om det kanskje er bittelitt i overkant når det gjelder tidlig julebakst) og lager derfor en poll.
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaNei, jeg har ikke startet. Jeg synes det er for tidlig, jeg vil spare julekakelukt i huset til desember. Men ære være naboen som kom på døren med ferske kakemenn til oss i forrige uke. Andre kan bake når de vil.
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg må med dyp skam svare ja. Skilpadda made me do it!
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringa
Kanskje det er derfor jeg er opprørt? Fordi jeg ikke får smake?
![]() |
![]() |
#5 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaVi bakte pepperkaker for noen uker siden, teller det? Sånne andre julekaker pleier jeg ikke å lage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaNei, erru gæærn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaJa, men det er bare fordi jeg er hjemmeværende husmor og måtte finne på noe som passet til tittelen her en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
Du kan jo prøve å komme unna med at det var pepperkaker til forrige jul. Hvis ikke, reagerer jeg med sjokk, vantro og forundring.
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
Du går jo på treningssenter, holder ikke det?
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg er like sjokkert som deg. Folk baker jo pepperkaker så det skvetter, midt i november. En sånn fruktkake som skal dynkes i ukevis må naturlig nok bakes tidlig, men ellers blir det ingen julebakst her før i desember. De kakene som ikke skal fryses baker jeg helst kortest mulig før jul, så de er gode og ferske. Og så baker vi litt som spises i førjulstiden også. Men den er ikke nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
This is normal!
|
Bortskjemte fugler altså. Skal de kanskje ha korn i neket også nå?
![]() |
![]() |
#15 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
Jeg hadde til og med invitert en klassekompis av poden og jeg burde vel tatt hintet da han lurte på om det ikke var litt tidlig å bake pepperkaker. (tenker han hadde hørt det hjemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Audacious
|
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg har ikke begynt på julebaksten, da blir den jo gammel til jul.
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg har begynt å tenke på det. Har en kake jeg leier bake som skal ligge og kose seg med rom og andre godsaker. Den vil gjerne ha ferie i kjøleboden noen uker før den spises.
![]() |
#20 |
This is normal!
|
Hos oss er det jeg som ligger og koser meg med sprit og andre godsaker. Gjerne midt på sommeren.
![]() |
![]() |
Emneord |
julegalskap, perversiteter |
|
|