|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)- Hvordan endre bakgrunnen med Patter Stamp Tool -
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Så moro!
![]() |
#4 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Wow, så stilig!
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)WOW - det ble stilig. Må prøve. Drev litt og fiklet med sånt før, men nå er det lenge siden, og jeg er nok rusten. Først og fremst bør jeg nok få ungene og hunden med på ett og samme bilde - så har jeg et utgangspunkt i alle fall. ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Jaaa, må prøves!!!
![]() |
#8 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Så kult. Tusen takk for at du deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Kul måte å gjere det på som eg aldri har prøvd!
![]() |
#10 |
re:designer
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Kult! Det må jeg prøve på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Det ble kjempefint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Photoshop - lynkurs i PatternStampTool (endre bakgrunn-julekort)Har ikke brukt det før. Bare frilagt eller brukt masker. Men det var jo veldig gøy da. Måtte prøve det ut. Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|