Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Marinade til svin

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-12, 14:47   #1
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Marinade til svin

Jeg prøver igjen. Ettersom de mer erfarne racclettedamene (se annen tråd) mente at renskåret svin er mer egnet enn svineribbe, så går jeg for det. Jeg er ikke veldig erfaren på kjøkkenet, men kunne tenkt meg en god marinade til dette svinekjøttet. Forslag?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 15:34   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marinade til svin

honningmarinade er kjempegodt til Svinekjøtt.
denne har både honning og sennep - noe jeg liker godt. har ikke brukt oppskrifta her i all den tid jeg er håpløs på å bruke oppskrifter...

Gammel 23-11-12, 15:36   #3
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk! Den hørtes både veldig god ut, og ikke minst overkommerlig!

Gammel 23-11-12, 20:31   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har brukt rødvins marinade til svin. Det var også godt. Kjøpte ferdig marinade på butikken.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 20:36   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg marinerte svinekjøtt i gløgg en gang, det var godt.

Gammel 23-11-12, 21:32   #6
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Standard

Rødvinsmarinade hørtes også snadder ut, får se hvor mye tid jeg har i morgen!

Og så gløgg da! Det hadde jo vært helt ideelt med tanke på at dette er en julebord-raclettefest! Gløgg har jeg faktisk i skapet, så hvorfor ikke!

Gammel 23-11-12, 21:54   #7
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Det ble veldig godt synes jeg, men vær forsiktig ved steking... sukkeret kan gjøre at det brenner seg har jeg hørt. *host*

Gammel 23-11-12, 21:55   #8
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Standard

Kanskje ikke så lurt da, når vi ikke kan justere varmen på denne raclettesaken? :hm:

Gammel 26-11-12, 13:50   #9
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

honningmarinade er kjempegodt til Svinekjøtt.
denne har både honning og sennep - noe jeg liker godt. har ikke brukt oppskrifta her i all den tid jeg er håpløs på å bruke oppskrifter...

Det ble denne, og den var utrolig god! Kan virkelig anbefales.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.