|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Herman ble født i 1968. Som en brennevinsflaskevarmer, i god 70-tallsånd.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 18-12-12 kl 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Åååå - er det med hensikt at det er bilde av en ekte kongepuddel i bakgrunn på bilde nummer to? Herman ser så lengselsfullt bort på den i tillegg.
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Kan desverre ikke hjelpe deg, men synes det var en nydelig historie. Så mye kjærlighet i en spritflaskeskjuler...
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg kan ikke hekle, men jeg ble veldig rørt av historien og håper at noen vil hekle en ny Herman til dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Gidbedre, dette er et fantastisk forum.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Åh! Noen bare må hekle Herman!
![]() |
#11 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Been there, og en identisk bamse kan aldri erstatte orginalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg har tenkt det samme, men i dag kom gutten med store øyne og sa: - VET du hva jeg drømte i natt? At det var julaften, og kompisen min J ga meg en gave, og vet du hva det var? En NY Herman!
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Det finnes sider på facebook der folk hekler for deg for en penge, kan det være noe?
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?
Jeg kan melde om at vi en gang mistet katten Maude i Hellas, og anskaffet Maude II på QXL fordi sorgen var for stor. Maude II hoppet rett inn i familien og er fortsatt et sentralt og aktet medlem av husstanden.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?http://epla.no/handlaget/produkter/566102/ Sjekk med denne selgeren om du kan bestille en i svart? Hun skriver: Er det noen andre farger du ønsker, feks. i strikking, så bare gi meg en lyd, så kanskje jeg kan oppfylle ditt ønske.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?
Der er den jo! Kanskje hun hekler en i svart og stapper strømper opp i rumpa på den? Det hadde vært perfekt!
![]() |
#18 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg er ikke noen stor hekler, men det der ser da relativt enkelt ut? Ingen villige heklere her altså? Jeg kunne ha vurdert å hekle, men jeg kan ikke love å rekke det før jul, og da faller kanskje litt av hensikten bort. En flink hekler fikser vel den der på en kveld eller maks to? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Redda Joppe! Noen som kan hekle en ny Herman?Jeg kan hekle, mehen uten oppskrift? La meg forske litt på ulike.flaskeskjuler mønstre.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-11-12 kl 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
fp_ånden, hekling, herman, juleglede, romflaske |
|
|