|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Skjule spillelister i Spotify?Vi skal på fest, og Sambo har fått beskjed om å lage en bra spilliste. Han har laget en spotifyliste som skal imponere verden i kveld, og må bruke min spotify for å få spilt den.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Skjule spillister i Spotify?Dere er så trege. Jeg tror jeg har funnet ut av det selv. Problemet var at jeg var inne på padda. Jeg må visst være på en pc el.l.
![]() |
#4 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjule spillister i Spotify?Lag spillelisten offentlig og send den på link til en av de andre, så kan de vise frem sine guilty pleasures istedenfor deg!
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫ Sist redigert av Nyx : 24-11-12 kl 11:46. Årsak: Innrømme at jeg innså min egen skrekkelige setningsoppbygging! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjule spillister i Spotify?Eller han kan legge ut spillelisten sin på Facebook, så kan hvem som helst gå inn der og trykke på den når den skal brukes. Så slipper du å finne ut på forhånd hvem sin Spotify som skal brukes, hvis det ikke blir din.
![]() |
|
|