|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Kindle del 314Skal ha meg ny Kindle. Får lov til å kjøpe deg til meg sjølv i bursdagspresang
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle del 314Hvorfor har personen i Oslo noe som ikke er klart før 21. des?
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle del 314
![]() |
#6 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle del 314Jeg syns Finn-annonsen som ligger ute nå ser lite tillitvekkende ut, og ville ikke ha kjøpt noe via den. Hvis det virkelig hastet ville jeg heller ha prøvd eBay. De jeg ser der er riktignok litt dyrere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle del 314Vi har en "special offer" Kindle kjøpt fra en i Oslo. Den funker ihvertfall akkurat likt som de andre kindlene vi har/ har hatt registrert her i Norge.
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: Kindle del 314Og når eg endeleg hadde bestemt meg og bestilt Kindle paperwhite frå amazon så får eg tilbod om Kindle Fire. Berre i dag. Og den freistar jo litt den og.
![]() |
#11 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle del 314Jeg mener å ha lest (kanskje her inne?), at Kindle Fire er tregere enn andre Kindler, fordi den gjør så mye annet enn å kun være et lesebrett. Uten at jeg vet om det stemmer.
![]() |
|
|