|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tegneserie til 18-åringJeg sliter litt med julegave til en 18 år gammel gutt i familien. Og selv sliter han med mye for tiden. Så da tenkte jeg kanskje noe han kunne slappe av med og le av. Jeg har lest gamle tråder om tegneserier, men det hadde vært fint med en konkret anbefaling til en som trenger noe morsom avkobling som kanskje ikke er veldig fantasy-orientert, det er han ikke så interessert i.
![]() |
#2 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tegneserie til 18-åringBåde jeg og 17-åringen min synes boka Kongen din er veldig morsom
![]() |
#3 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Tegneserie til 18-åringKanskje du kan finne noe på Tronsmo sine sider? http://www.tronsmo.no? Selv elsker jeg Christoffer Nilsen sine tegneserier, men det kommer vel litt an på 18-åringen.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tegneserie til 18-åring
Den så ikke dum ut, selv om det var noe helt annet enn jeg hadde tenkt på. Tror han ville likt den.
![]() |
#6 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tegneserie til 18-åringhttp://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...6947392&rom=MP |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tegneserie til 18-åringPondus?
![]() |
|
|